خرید دستگاه اکسیژن ساز – اجاره دستگاه اکسیژن ساز 1403

یکی از خدمات گروه مراقبت و پرستاری در منزل ماهک مدیکال ، فروش و  اجاره و خرید دستگاه اکسیژن ساز در انواع مختلف با بهترین قیمت و کیفیت است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. در این مقاله، هم برای اجاره دستگاه اکسیژن ساز و هم برای خرید دستگاه اکسیژن ساز راهنمایی کاملی به شما ارائه خواهیم داد. قیمت اجاره دستگاه اکسیژن ساز در حال حاضر دو میلیون تومان در ماه و قیمت خرید دستگاه اکسیژن ساز در حال حاضر از حدود بیست میلیون تومان به بالاست. قیمت دستگاه اکسیژن ساز  بستگی به برند اکسیژن ساز برقی و کیفیت اكسيژن ساز دارد.

جدول اجاره دستگاه اکسیژن ساز

نام دستگاه
قیمت اجاره ماهانه
Nidek نایدک 5 لیتری
دو میلیون تومان
Zyklusmed زیکلاس مد 5 لیتری
دو میلیون تومان
Philips فیلیپس 5 لیتری
دو میلیون تومان
Yuwell یوول 5 لیتری
دو میلیون تومان

 

اجاره دستگاه اکسیژن ساز به چه علت انجام می گردد؟

بسیاری از افراد جامعه هستند که مبتلا به بیماری های تنفسی اند و نیازمند استفاده از دستگاه اکسیژن ساز در منزل و یا محل کار خود، بصورت مداوم و یا مقطعی هستند و از اینرو نیازمند اجاره دستگاه اکسیژن ساز می باشند. استفاده از دستگاه اکسیژن ساز خانگی برای این افراد بسیار مفید خواهد بود تا با بالا رفتن میزان اکسیژن خون، شرایط جسمی و روحی مناسبتری را داشته باشند.

با پیشرفت بسیار سریع علم و تجهیزات پزشکی، بسیاری از بیماران دیگر به اجاره دستگاه اکسیژن ساز خانگی در تهران ، خرید دستگاه اکسیژن ساز خانگی در تهران ، اجاره و خرید دستگاه اکسیژن ساز خانگی در تهرانبیمارستان انتقال داده نمی‌شوند و در منزل تحت مراقبت پزشک و پرستار ویژه کار (پرستاری که سابقه حداقل 10 سال تجربه در بخش ICU را دارد) قرار می‌گیرند. بنابراین آی سی یو در منزل راه‌اندازی می‌شود. یکی از تجهیزاتی هم که در راه اندازی آی سی یو در منزل بسیار پرکاربرد است، دستگاه اکسیژن ساز است.

دستگاه  اکسیژن ساز خانگی، یک دستگاه اکسیژن برقی است که با استفاده از مکانیسم های تغلیظ کننده، میزان اکسیژن محیط را از حدود 21 درصد به حدود 95 درصد افزایش می دهد و در دسترس فرد قرار می دهد.

در واقع دستگاه اکسیژن ساز یک تجهیز پزشکی است که از هوا، اکسیژن با غلظت بالا تولید می کند. این دستگاه به بیمارانی که نیازمند اکسیژن تنفسی بیشتر هستند، کمک می کند. از اکسیژن ساز ها برای بیماران مبتلا به آسم و بیماریهای قلبی و ریه ای، استفاده می شود.

به دلیل گرانقیمت بودن دستگاه اکسیژن ساز (Oxygen Concentrator) بسیاری از افراد تمایل به اجاره دستگاه اکسیژن دارند تا خرید اکسیژن ساز و همین مساله، نیاز به اجاره دستگاه اکسیژن ساز را دو چندان می‌کند. ما هم توصیه می‌کنیم که اگر نیاز کوتاه‌مدت دارید، به جای خرید دستگاه اکسیژن ساز، اقدام به اجاره اکسیژن ساز کنید. در ادامه پیشنهاد می‌کنیم مطالب تکمیلی، قیمت و پاسخ تمام پرسش‌های احتمالی خود را در ادامه مطلب ببینید.

عوارض کمبود اکسیژن و رفع آن با خرید یا اجاره دستگاه اکسیژن ساز

دستگاه اکسیژن ساز چیست؟

دستگاه اکسیژن ساز دستگاهی کمک تنفسی است که برای بیمارانی که مشکلات تنفسی دارند، مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه اکسیژن ساز، اکسیژن 21 درصد محیط اطراف بیمار را به اکسیژن با خلوص 94 درصد تبدیل می کند و به بیمار تحویل می دهد. مکانیسم تبدیل اکسیژن به خلوص بالاتر به این صوت است که پودری که داخل این دستگاه وجود دارد با اکسیژن محیط 21 دصد واکنش نشان می‌دهد و به اکسیژن 94 درصد تبدیل می‌گردد. این دستگاه برقی است و نیاز به شارژ کردن روزانه ندارد فقط در صورتی که مداوم استفاده شود نیاز به سرویس 6 ماهه خواهد داشت.

دستگاه اکسیژن ساز ابتدا هوای اطراف محیط را مکیده و سپس آن را از طریق کمپرسور، هوا وارد دستگاه می کند. کمپرسور، هوا را تحت فشار قرار می دهد و آن را به مخزن پودر زئولیت وارد می کند. هوایی که وارد مخزن زئولیت می شود مخلوطی از گازهای اکسیژن و نیتروژن و هیدروژن و دی اکسید کربن است.

دستگاه اکسیژن ساز برای بیماران تنفسی بسیار کاربرد دارد و سبب بالا رفتن میزان اکسیژن خون در این افراد می شود. اجاره دستگاه اکسیژن ساز یا خرید دستگاه اکسیژن ساز، سبب می شود بسیاری از افراد که مشکلات قلبی و تنفسی دارند و بدن آنها با کمبود اکسیژن همراه است، این مشکل را برطرف کنند و میزان اکسیژن خون در بدن آنها، بالا برود.

پودر زئولیت با تنها گازی که واکنش می دهد، گاز اکسیژن است و با این عمل شیمیایی، میزان خلوص اکسیژن از 21 درصد به بالای 95 درصد افزایش می یابد. همین افزایش میزان خلوص اکسیژن سبب می شود بسیاری از بیماران تنفسی حین استفاده از اکسیژنساز، شرایط مطلوب تری داشته باشند.

اکسیژن ساز دارای فیلتر آنتی باکتریال است و اکسیژنی که به بیمار تحویل می‌دهد کاملا بهداشتی است.

دستگاه اکسیژن ساز

علائم کمبود اکسیژن خون از نظر اعتبارسنجی و استانداردها در آمریکا و طبق گفته FDA:

 

  • Bluish coloring in the face, lips, or nails
  • Shortness of breath, difficulty breathing, or a cough that gets worse
  • Restlessness and discomfort
  • Chest pain or tightness
  • Fast/racing pulse rate
  • Be aware that some people with low oxygen levels may not show any or all of these symptoms

 

موارد کاربرد دستگاه اکسیژن ساز

  1. بیمارانی که دچار عفونت ریه یا پنومونی شده اند و با تنگی نفس همراه هستند.
  2. بیمارانی که در منزل به ونتیلاتور متصل هستند و برای تامین اکسیژن مورد نیاز به اکسیژن ساز نیاز دارند.
  3. بیمارانی که مبتلا به کرونا شده اند و تنگی نفس دارند حتما باید از اکسیژن ساز استفاده کنند.
  4. بیمارانی که در منزل یا بیمارستان به علت درگیری شدید ریوی از دستگاه بای پپ و NIV استفاده می کنند، برای تامین اکسیژن حتما باید از اکسیژن ساز استفاده شود.
  5. افرادی که به آسم مبتلا هستند.
  6. افرادی که نارسایی قلبی دارند.
  7. افرادی که مبتلا به سرطان ریه هستند نیازمند استفاده از دستگاه اکسیژن ساز می باشند.
  8. افرادی که دچار بیماری مزمن انسدادی ریه هستند (COPD).
  9. یکی دیگر از مواد کاربرد این دستگاه در بیماران مرگ مغزی است که دچار اختلال تنفس شده اند و به اصطلاح پزشکی زندگی نباتی دارند و تا زمانی که در منزل تحت مراقبت هستند نیاز به اکسیژن ساز دارند.
اجاره دستگاه اکسیژن ساز

قسمت های مختلف دستگاه اکسیژن ساز

  • کمپرسور دستگاه: این قسمت در واقع موتور دستگاه اکسیژن ساز خانگی است و با مکش هوا از محیط و تبدیل اکسیژن ۲۱ درصد محیط به اکسیژن ۹۴ درصد، میزان اکسیژن رسانی به بیمار را افزایش می‌دهد. (اکسیژن ۲۱ درصد با پودر زئولیت واکنش نشان می‌دهد و میزان خلوص اکسیژن تا ۹۴ درصد افزایش پیدا می‌کند).
  • فلومتر: محفظه ای استوانه ای مدرج و شیشه ای است که در برخی از دستگاه ها از  ۱ تا ۵ و در برخی از ۱ تا ۱۰ مدرج شده است و توسط یک پیچ پلاستیکی میزان اکسیژن خروج از دستگاه به بیمار تنظیم می‌گردد. درون این محفظه شیشه ای یک ساچمه پلاستیکی بسیار کوچک قرار دارد که با زیاد و کم کردن اکسیژن خروجی دستگاه بالا و پایین می‌رود. این ساچمه روی هر عددی باشد نشانگر میزان اکسیژن خروجی از دستگاه است که با معیار لیتر در دقیقه اندازه‌گیری می‌شود.
  • مژر آب مقطر (لیوان آب مقطر): این قسمت وظیفه مرطوب کردن اکسیژن خروجی از دستگاه را به عهده دارد. میزان آب مقطر داخل لیوان باید روی مینیمم که روی ظرف شیشه ای دستگاه مدرج و نشانه گذاری شده است، باشد. اگر میزان آب مقطر بیشتر از حد بریزیم از عملکرد دستگاه کاسته می شود و گاهی دستگاه آلارم می‌دهد.
  • دکمه‌ی power: با اتصال دو شاخه دستگاه اکسیژن ساز خانگی به برق شهری و روشن کردن کلید پاور، دستگاه روشن می‌شود و شروع به تولید اکسیژن با خلوص ۹۴ درصد می‌کند.
  • قسمت های دیگر: مثل شیر برقی، فیوز دستگاه، بورد دستگاه، فیلتر داخلی دستگاه … وجود دارد ولی به دلیل اینکه تخصصی هستند نیاز به توضیح در اینجا ندارند.
اجاره دستگاه اکسیژن ساز

مشخصات یک دستگاه اکسیژن ساز عالی برای بیماران تنفسی چیست؟

  1. دستگاه اکسیژن ساز بسیار کم صدا باشد، زیرا صدای بلند دستگاه اکسیژن ساز بیمار را بیقرار و کلافه می کند
  2. دستگاه اکسیژن ساز خلوص بالای 93 درصد را داشته باشد تا بتواند اکسیژن رسانی را به بهترین حالت برای بیمار انجام دهد
  3. دستگاه اکسیژن ساز بتواند بصورت 24 ساعته به بیمار اکسیژن رسانی کند زیرا بسیاری از بیماران هستند که وابستگی شدید به اکسیژن دارند و باید دستگاه اکسیژن سازی داشته باشند که مداوم روشن باشد
  4. دستگاه اکسیژن ساز در صورت روشن بودن مداوم، با افت خلوص اکسیژن مواجهه نشود و اکسیژن رسانی را مختل نکند.

اجاره اکسیژن ساز

تفاوت دستگاه اکسیژن ساز خانگی با دستگاه اکسیژن ساز پرتابل

مزایای دستگاه اکسیژن ساز نسبت به کپسول اکسیژن

  1. شارژ: دستگاه اکسیژن ساز نیاز به شارژ کردن ندارد، ولی کپسول اکسیژن روزانه و گاهی دو بار در روز نیاز به شارژ کردن دارد.
  2. انفجار: دستگاه اکسیژن ساز خطر انفجار ندارد، ولی کپسول اکسیژن احتمال انفجار دارد.
  3. مدت استفاده: دستگاه اکسیژن ساز قابلیت استفاده مداوم ۲۴ ساعته دارد، ولی کپسول حداکثر ۴ ساعت به بیمار اکسیژن‌رسانی می‌کند.
  4. بهداشت: اکسیژنی که از دستگاه اکسیژن ساز خارج می‌شود کاملا بهداشتی است، ولی کپسول اینطور نیست.
  5. خطرات جانبی: اگر با دست آغشته با روغن و گریس به کپسول اکسیژن دست بزنید سبب انفجار می‌شود، ولی در دستگاه اکسیژن ساز چنین خطراتی نداریم.
  6. انقضا: دستگاه اکسیژن ساز منقضی نمی‌شود، ولی کپسول ممکن است بعد از مدتی دیگر شارژ نشود.

دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل یا پرتابل

دستگاه اکسیژن ساز پرتابل برای ارائه‌ی اکسیژن درمانی به بیمارانی طراحی شده است که می خواهند در محیط اطراف خود قدم بزنند و یا به کارهای روزمره خود رسیدگی کنند. این افراد، دستگاه پرتابل را داخل کیف مخصوص خود جایگذاری می کنند و بر روی دوش خود انداخته و پس از روشن کردن دستگاه اکسیژن ساز، به کارهای روزمره ی خود رسیدگی می نمایند.

دستگاه اکسیژن ساز پُرتابل شبیه دستگاه اکسیژن ساز خانگی است و برای اکسیژن درمانی افرادی که به اکسیژن بصورت مداوم نیاز دارند و باید حتی در سرکار یا در مسافرت یا حتی در هواپیما، نیاز به اکسیژن دارند ساخته شده است. دستگاه اکسیژن ساز پُرتابل از نظر اندازه و وزن، از دستگاه اکسیژن ساز خانگی سبک تر و کوچکتر است.

دستگاه اکسیژن ساز پُرتابل و قابل حمل، دارای مخزن زئولیت است و هوای اطراف را وارد سیستم خود کرده و با اکسیژن واکنش داده و خلوص اکسیژن را تا 97 درصد بالا می برد و به بیمار اکسیژن رسانی می کند. دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل و پُرتابل، دارای دو عدد باتری است و این باتری ها می توانند بین 2 تا 6 ساعت شارژ نگه داشته و اکسیژن تراپی به بیمار را انجام دهند.

دستگاه اکسیژن ساز پُرتابل، کوچک و قابل حمل است و فرد می تواند در پارک، هواپیما و در رسیدگی به کارهای روزمره از آن استفاده کند. این دستگاه قابلیت این را دارد که با شارژر فندکی ماشین نیز شارژ شده و اکسیژن رسانی کند. توجه داشته باشد که دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل و پُرتابل نیز همیشه باید حالت ایستاده قرار گیرد و از وارونه کردن آن، جلوگیری کنید و حتی وقتی که داخل کیف مخصوص حمل دستگاه قرار می دهید باید حالت ایستاده در کیف قرار داده و حالت ایستاده روی دوش خود قرار دهید و از دستگاه اکسیژن ساز استفاده کنید.

این نوع دستگاه ها به اندازه کافی کوچک هستند و قابل حمل. فرد می تواند از این دستگاه، در هواپیما نیز استفاده کند. دستگاه اکسیژن ساز پرتابل می تواند از ۱ تا ۶ لیتر در دقیقه اکسیژن به بیمار تحویل دهد.

دستگاه اکسیژن ساز خانگی ثابت

این نوع از دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارانی است که در منزل تحت مراقبت هستند، با یک بیماری تنفسی یا قلبی ریوی دست و پنجه نرم می کنند، قادر به حرکت نیستند و بر روی تخت بیمارستانی در حال استراحت و مراقبت های درمانی هستند. این نوع از دستگاه اکسیژن ساز به پریز برق شهری متصل می گردد و تقریبا ثابت است و حین خدمات رسانی به بیمار باید دستگاه حالت ایستاده قرار گیرد و بدون حرکت باشد تا با افزایش اکسیژن خروجی از خود، خدمات مناسبی را به بیمار ارائه دهد.

این دستگاه باطری نگه دارنده شارژ برق ندارد و فقط با برق شهری به بیمار خدمات رسانی می کند. در صورت نیاز به اکسیژن تراپی مداوم در منزل، می توانید جهت خرید و یا اجاره دستگاه اکسیژن ساز اقدام کنید و ضمن استراحت در منزل خود، با کمال آرامش و بدون هیچ دغدغه ای، اکسیژن مورد نیاز خود را تأمین کرده و روند درمانی خود را به اتمام برسانید.

ما دستگاه های اکسیژن ساز خانگی و ثابت 5 لیتری، 8 لیتری و  10 لیتری از برندهای معتبر مانند نایدک و فیلپیس (امریکا)، زیگلاس مد (آلمان)،  زنیت مد (سویس) و یوول (چین) ارائه می‌دهیم.

نحوه راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز نایدک

نحوه کار با دستگاه اکسیژن ساز زیکلاس مد

نحوه ی راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز فیلیپس

نحوه کار با دستگاه اکسیژن ساز یوول

مراقبت های لازم از دستگاه اکسیژن ساز

برای مراقبت از دستگاه اکسیژن ساز موارد زیر را رعایت نمایید:

  1. پس از اجاره یا خرید دستگاه اکسیژن ساز، در کنار دستگاه به هیچ عنوان فندک، سیگار و مواد آتش زا روشن نشود و به هیچ عنوان کنار شوفاژ و یا بخاری قرار نگیرد.
  2. دستگاه اکسیژن ساز از چهار طرف حداقل شصت سانتی متر از دیوار فاصله داشته باشد.
  3. به ازای هر شش ساعت کارکرد اکسیژن ساز، به مدت سی دقیقه خاموش شود.
  4. همیشه دستگاه اکسیژن ساز در حالت ایستاده باشد و به هیچ عنوان حالت خوابیده به طرفین و عقب و جلو قرار نگیرد، حتی در مواقع نقل و انتقال.
  5. زیر دستگاه اکسیژن ساز، فرش یا موکت قرار نگیرد، به علت اینکه دستگاه موتور دارد و موتور دستگاه حین کار کردن گرما تولید می‌کند و موجب آتش سوزی می‌شود.
  6. حین استفاده از دستگاه، حتما از محافظ برق استفاده شود تا از نوسان برق جلوگیری شود و به دستگاه آسیب وارد نشود.
  7. دستگاه اکسیژن ساز در حین استفاده، از پرده اتاق حتما یک متر فاصله داشته باشد تا از آتش سوزی جلوگیری شود.
  8. از ریختن آب، چای، گاواژ و محلول ضد عفونی روی دستگاه خودداری شود.
  9. نیاز به ضد عفونی کردن سطح اکسیژن ساز در حین کارکردن دستگاه، نیست چون اینکار باعث تخریب اتصالات برقی دستگاه می‌شود.
  10. در محیطی که این دستگاه کار می کند حتما تهویه مناسب باشد و هوا گردش داشته باشد به این علت که دمای بالای اتاق و تهویه نامناسب از عملکرد دستگاه اکسیژن ساز می‌کاهد و عمر دستگاه را کاهش می‌دهد.
  11. حتما در کنار اکسیژن ساز، کپسول اکسیژن بیست لیتری موجود داشته باشید که اگر با قطعی برق شهری مواجه شدید بیمارتان با کمبود اکسیژن مواجه نشود و تا وصل شدن جریان برق از کپسول استفاده کنید در غیر اینصورت حتما مولد برق در منزل داشته باشید که در صورت قطعی برق شهری دستگاه اکسیژن ساز شما از مولد برق به عنوان منبع تغذیه استفاده کند و به کار خودش ادامه دهد.
  12. به هیچ عنوان برای کم کردن صدای دستگاه، اطراف آن را پتو نپیچید زیرا این کار سبب صدمه به دستگاه می‌گردد.
  13. به هیچ عنوان فلومتر دستگاه اکسیژن ساز را بیش از اندازه بالا نبرید، زیرا این کار از عملکرد دستگاه می‌کاهد و خلوص اکسیژن خروجی را کاهش می‌دهد.
  14. نفس کشیدن با دستگاه اکسیژن ساز، عوارض خطرناکی برای فرد ندارد ولی مانند بسیاری از وسایل و تجهیزات پزشکی دیگر، باید هنگام نفس کشیدن با دستگاه، نحوه و مراقبت های لازم از آن را بدانند. نفس کشیدن با دستگاه اکسیژن ساز سبب افزایش اکسیژن خون در فرد می شود و اکسیژن رسانی به تمامی بافت های بدن انجام می گردد.
  15. توجه داشته باشید که هنگام استفاده از اکسیژن ساز، از روشن کردن سیگار و فندک بپرهیزید زیرا سبب اشتعال می شود و بسیار خطرناک است. اکسیژن، گازی قابل اشتعال است و برای انسان حیاتی است ولی هنگام استفاده از اکسیژن ساز، نباید از کبریت و سیگار استفاده کرد.
  16. برای جلوگیری از آتش سوزی حین اکسیژن تراپی، باید به این نکته نیز توجه کرد که لباس های بیمار و ملافه های زیر و روی بیمار، از جنس نایلون و پلاستیک نباشد. لباس های نایلونی و پشمی و لباس هایی که از مواد مصنوعی درست شده اند، جریان الکتریسیته را از خود عبور می دهند و سبب ایجاد جرقه و آتش سوزی می شوند. برای افرادی که با مشکلات تنفسی همراه هستند و نیازمند استفاده از دستگاه اکسیژن ساز و یا کپسول اکسیژن هستند، حتمأ باید از لباس های نخی استفاده کرد.
  17. لباس های نخی و ملافه های نخی که در زیر بیمار قرار می گیرند و جریان الکتریسیته ای که هنگام مالش لباس ها و ملافه ها ایجاد می شود را تولید و منتقل نمی دهد و سبب ایجاد آتش سوزی نیز نمی شوند.
  18. یکی از عوارض استفاده از دستگاه اکسیژن ساز، سردرد صبحگاهی است. اگر بعد از نفس کشیدن با دستگاه اکسیژن ساز دچار سردر شدید می توانید میزان اکسیژن دریافتی خود را با هماهنگی پزشکتان، کم کنید. این روش می تواند از سردر شما حین اکسیژن تراپی بکاهد.
  19. در محیطی که دستگاه اکسیژن ساز روشن است و به بیمار اکسیژن رسانی می‌کند، به هیچ عنوان دستگاه بخور سرد یا گرم روشن نکنید. زیرا این کار سبب ایجاد رطوبت در پودر موجود داخل دستگاه (زئولیت) می شود و خلوص دستگاه کاهش پیدا می کند.

تفاوت دستگاه اکسیژن ساز با کپسول اکسیژن

دستگاه اکسیژن ساز چگونه خلوص اکسیژن را افزایش می دهد؟

8 نکته مهم برای اجاره دستگاه اکسیژن ساز

  1. اگر مشکل تنفسی دارید و قصد اجاره دستگاه اکسیژن ساز خانگی دارید حتمآ یک دستگاه اکسیژن ساز اجاره کنید که فیلترهای داخلی آن کاملآ تمیز باشد و مرتب تعویض شده باشد. اطمینان حاصل کنید که دستگاه اکسیژن سازی که اجاره کرده اید کاملآ فیلترهای پاک و تمیزی داشته باشد تا جریان هوا در آن با مشکل مواجهه نشود. اگر دستگاه اکسیژن سازی را که اجاره می کنید از یک مرکز معتبر و مطمئن نباشد و از تمیز بودن فیلترهای داخلی آن اطمینان نداشته باشید، جریان هوای ورودی و خروجی در دستگاه اکسیژن ساز بعلت وجود گرد وغبار در فیلترهای اکسیژن ساز و مسدود شدن مسیرهای هوا ضعیف می شود و اکسیژن تراپی به بیمارتان دچار اختلال می شود.
  2. هنگام اجاره دستگاه اکسیژن ساز حتمآ به این مسئله توجه کنید که فشار کمپرسور دستگاه اکسیژن ساز مناسب باشد. پائین بودن فشار کمپرسور دستگاه اکسیژن ساز سبب می شود اکسیژن با سرعت (flow) مناسب وارد سیستم تنفسی فرد نشود و بیمار شما دائمآ دچار افت اکسیژن خون شود.
  3. هنگامی که قصد اجاره دستگاه اکسیژن ساز را دارید حتمآ به منبع تغذیه دستگاه اکسیژن ساز توجه کنید و دستگاه اکسیژن سازی را اجاره کنید که بتوانید با برق شهری براحتی از آن استفاده کنید.
  4. حتما هنگام اجاره دستگاه اکسیژن ساز به طراحی و ظرافت دستگاه اکسیژن ساز توجه کنید. اگر طراحی و جنس قطعات دستگاه اکسیژن سازی که اجاره کرده اید، خوب نباشد، دستگاه با ضعف مواجهه می شود و قادر به اکسیژن تراپی عالی و مناسب نیست. پس حین اجاره دستگاه اکسیژن ساز حتمآ نوع دستگاه و جنس قطعات را در نظر داشته باشید تا روند درمانی بیماری شما با اختلال مواجهه نشود.
  5. اگر بعد از اجاره دستگاه اکسیژن ساز متوجه شکستگی قطعات داخلی دستگاه اکسیژن ساز شدید حتمآ با شرکت مربوطه تماس گرفته تا سریعآ جهت تعویض دستگاه اکسیژن ساز شما اقدام کند.
  6. قبل از اجاره دستگاه اکسیژن ساز حتمآ دستگاه اکسیژن سازی را از مرکز مورد نظر بخواهید که بیش از اندازه گرم نکند. بسیاری از دستگاه های اکسیژن ساز نامرغوب هستند که موتور و کمپرسور داخلی آنها بیش از اندازه داغ می شود و گرمای فراوانی را تولید می کند که همین مسئله هم بیمار را کلافه می کند و از کارایی دستگاه می کاهد.
  7. اگر قصد اجاره دستگاه اکسیژن را دارید حتمآ یک دستگاه اکسیژن ساز کم صدا اجاره کنید. بالا بودن صدای بیش از حد دستگاه اکسیژن ساز نشانه ی مشکل دار بودن دستگاه اکسیژن ساز است. بالا بودن صدای دستگاه اکسیژن ساز، بیمار را کلافه و بیقرار می کند.
  8. قبل از اجاره دستگاه اکسیژن ساز با یک فرد متخصص در زمینه ی تجهیزات پزشکی مشورت کرده تا شما را در انتخاب یک دستگاه اکسیژن ساز کم صدا و بسیار کارآمد، کمک کند. انتخاب دستگاه اکسیژن ساز خوب، در روند درمانی بیماری شما بسیار تآثیر مثبت دارد.

آیا استفاده بیش از حد از دستگاه اکسیژن ساز و اکسیژن تراپی بیش از اندازه، عوارض دارد؟

استفاده از دستگاه اکسیژن برقی و اکسیژن تراپی اگر به میزان مناسب باشد، بسیار برای بیمار تنفسی مفید است ولی اگر میزان استفاده از دستگاه اکسیژن ساز برای بیماران ریوی، بیش از حد باشد، می تواند عوارضی نیز به همراه داشته باشد. عوارض جانبی اکسیژن درمانی عبارتست از:

  • خشکی پوست و مخاط  بینی: یکی از شایعترین عوارض جانبی اکسیژن درمانی، تحریک پوست بینی و مخاط بینی است. گاز اکسیژن با توجه به ماهیتی که دارد سبب خشک شدن مخاط بینی می شود و با افزایش خشک شدن مخاط بینی، احتمال خونریزی بینی وجود دارد. برای جلوگیری از خشک شدن پوست بینی و خونریزی بینی، استفاده از پماد ویتامین A+D در داخل سوراخ های بینی، برای بیماران تنفسی، توصیه می شود.
  • مسمومیت با اکسیژن: اکسیژن درمانی بیش از اندازه می تواند سبب مسمومیت با اکسیژن گردد و مسمومیت با اکسیژن سبب آسیب شدید و جدی به سایر سیستم ها و اندام های بدن گردد.  غلظت بالای اکسیژن در یک دوره طولانی می تواند سبب تشکیل رادیکال های آزاد شود و باعث آسیب جدی به ریه و سیستم تنفسی فرد گردد. البته توجه داشته باشید افرادی که با مشکلات تنفسی همراه هستند و دستگاه اكسيژن ساز خانگی استفاده می کنند و تا زمانی که نیازمند دریافت اکسیژن هستند و اکسیژن خون آنها پائین است در معرض مسمومیت اکسیژن قرار ندارند.
  • سرکوب تنفس: سرکوب تنفسی یا دپرسیون تنفسی به علت میزان اکسیژن زیاد در خون و مسمومیت با اکسیژن اتفاق می افتد. در این افراد به دلیل وابستگی بیش از اندازه به دریافت اکسیژن، اتفاق می افتد. وقتی فرد تمایل به دریافت بیش از حد اکسیژن دارد، مغز پس از مدتی تلاش خود را برای دستور دادن به ارگان های تنفسی و انجام تنفس کارآمد و پویا را از دست می دهد و در نتیجه نفس کشیدن  فرد، سطحی می باشد. در این حالت میزان دی اکسید کربن خون بخوبی دفع نمی شود و فرد همیشه نیازمند دریافت اکسیژن زیاده از حد می باشد.

علائم اکسیژن تراپی بیش از حد چیست؟

متاسفانه برخی از بیماران و همراهان بیمار، بر این باور غلط هستند که استفاده بیش از اندازه از دستگاه اکسیژن ساز و اکسیژن درمانی با دوز بالا، به درمان بیماری تنفسی بیمارشان کمک می کند و این موضوع کاملآ اشتباه است. میزان اکسیژن تراپی در هر فردی با هر بیماری تنفسی باید توسط پزشک متخصص تعیین شود و گاهی اوقات اکسیژن درمانی با جریان بالا، عوارضی را به دنبال خواهد داشت که عبارتنداز:

  • درد سینه پلورتیک
  • سنگینی زیر سینه
  • سرفه و تنگی نفس
  • تنگی نفس ثانویه
  • آتلکتازی جذبی
  • ادم ریوی ممکن است به دنبال موارد فوق ایجاد شود.

نکته: علائم ریوی فوق معمولآ چهار ساعت بعد از قطع اکسیژن، کاهش می یابد.

علت خاموش شدن دستگاه اکسیژن ساز هنگام اکسیژن رسانی چیست؟

دستگاه اکسیژن ساز برقی برای بیماران تنفسی کاربرد فراوان دارد و برای سلامتی این افراد، بسیار مفید است. گاهی افرادی که از دستگاه اکسیژن ساز خانگی استفاده می کنند با خاموش شدن دستگاه اکسیژن ساز خود مواجهه می شوند. از آن جایی که استفاده از دستگاه اکسیژن ساز خانگی برای بیماران تنفسی حیاتی است و خاموش شدن آن و نبود اکسیژن می تواند به آنها صدمه بزند می خواهیم بررسی کنیم که علت خاموش شدن دستگاه اکسیژن ساز چیست..؟

  1. یکی از دلایل خاموش شدن دستگاه اکسیژن ساز خانگی، بی کیفیت بودن دستگاه اکسیژن ساز است. وقتی شما از یک دستگاه اکسیژن ساز برقی خانگی بی کیفیت استفاده می کنید، سیستم برق رسانی و کمپرسور دستگاه شروع به داغ شدن بیش از اندازه می کند و دستگاه خود بخود خاموش می شود.
  2. دلیل بعدی خاموش شدن اکسیژن ساز خانگی، مشکل در کابل برق رسانی اکسیژن ساز است. یعنی دستگاه شما با کیفیت است ولی کابل دستگاه اکسیژ ساز برقی شما از محل خود کشیده شده است و به دستگاه خوب برق رسانی نمی کند.
  3. از دیگر دلایل خاموش شدن دستگاه اکسیژن ساز خانگی در حین اکسیژن رسانی، می توان به تخریب بُرد دستگاه اشاره کرد. عدم استفاده از محافظ برق هنگام استفاده از دستگاه اکسیژن خانگی و ایجاد نوسانات برقی سبب تخریب بُرد اکسیژن ساز برقی می شود.
  4. یکی دیگر از دلایل خاموش شدن خودبخودی دستگاه اکسیژن ساز خانگی، سوختن فیوز دستگاه است. همه ی دستگاه های اکسیژن ساز از یک فیوز برخوردار هستند تا اگر با نوسانات برقی مواجهه شدند، موتور دستگاه تخریب نشود و این فیوز تخریب شود. در اینصورت باید فیوز دستگاه اکسیژنساز تعویض گردد.

توصیه ماهک مدیکال به شما: اگر بیمار تنفسی هستید و در شبانه روز نیازمند دستگاه اکسیژن ساز خانگی هستید و از دستگاه اکسیژن ساز برقی استفاده می کنید، حتمآ یک عدد کپسول اکسیژن ده لیتری در منزل بصوت زاپاس داشته باشید که اگر دستگاه اکسیژن ساز شما در نیمه های شب دچار مشکل شد دیگر استرس کمبود اکسیژن نداشته باشید تا در اسرع وقت جهت تعمیر دستگاه اکسیژن ساز خود، اقدام کنید.

از کجا بفهمیم که بیمار تنفسی به دستگاه اکسیژن ساز 5 لیتری نیاز دارد یا دستگاه اکسیژن ساز 8 یا 10 لیتری؟

یکی از بیشترین سوالاتی که بیماران و همراهان بیمار در حین اجاره دستگاه اکسیژن ساز و خرید دستگاه اکسیژن ساز از ما می پرسند این است که بیمار ما به دستگاه اکسیژن ساز پنج لیتری نیاز دارد یا دستگاه اکسیژن ساز هشت لیتری؟! در واقع برای رفع نیاز اکسیژن خون بیمار، باید بفهمیم که بیمار به چه میزان اکسیژن نیاز دارد تا میزان اکسیژن خون شریانی آن به حد نرمال و بالای 95 درصد برسد.

برای تشخیص دقیق اینکه بیمار نیاز به دستگاه اکسیژن پنج لیتری دارد یا ده لیتری باید به یکسری از یافته های آزمایشگاهی و رادیولوژی اکتفا کنیم. با بررسی و تفسیر ABG بیمار، به راحتی می توان گفت که بیمار نیاز به اجاره دستگاه اکسیژن ساز پنج لیتری دارد یا ده لیتری. هر چه میزان دی اکسید کربن خون بالاتر و میزان اکسیژن خون شریانی پائین تر باشد، بیمار نیاز به اکسیژن بیشتری دارد.

یکی دیگر راه های تشخیص موارد استفاده از دستگاه اکسیژن ساز در بیماران تنفسی، گرافی قفسه سینه یا سی تی اسکن ریه بیمار است. با تشخیص میزان درگیری ریه و نوع بیماری تنفسی توسط پزشک، به راحتی می توان نیاز بیمار را به دستگاه اکسیژن ساز پنج لیتری و یا ده لیتری مشخص کرد.

گاهی اوقات نیز با تفسیر ABG و گرافی قفسه سینه و همچنین سی تی اسکن و MRI ریه، ممکن است بیمار علاوه بر دستگاه اکسیژن ساز، نیازمند دستگاه های کمک تنفسی دیگری نیز باشد.

توصیه همیشگی ما برای انتخاب پنج یا ده لیتری بودن دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارتان، کمک و مشاوره گرفتن از پزشک است ولی گاهی اوقات و به هر دلیلی، دسترسی به پزشک میسر نیست و برای انتخاب نوع دستگاه اکسیژن ساز باید از کارشناس تجهیزات پزشکی کمک بگیرید.

اگر میزان اکسیژن خون بیمار شما با استفاده از دستگاه پالس اکسیمتر، بالای 82 درصد بود، بیمار شما نیاز به اجاره و خرید دستگاه اکسیژن ساز پنج لیتری درد و اگر میزان اکسیژن خون شما با استفاده از دستگاه پالس اکسیمتر انگشتی کمتر از 82 درصد بود، باید برای اجاره دستگاه اکسیژن ساز هشت و یا ده لیتری اقدام کنید.

پس از اجاره دستگاه اکسیژن ساز و یا خرید دستگاه اکسیژن ساز، آزمایشات تنفسی و گرافی های ریه را در صورت صلاحدید پزشک معالج خود انجام دهید تا میزان مدت اکسیژن تراپی شما مشخص شود.

ممکن است فردی یک ماه نیاز به استفاده از دستگاه اکسیژن ساز داشته باشد و فردی دیگر نیاز داشته باشد مادام العمر از دستگاه اکسیژن استفاده کند. توجه داشته باشید استفاده بیش از حد از دستگاه اکسیژن ساز به هیچ عنوان توصیه نمی شود و هر فرد با توجه به بیماری زمینه ای که دارد، باید به میزان اکسیژن مورد نیاز بدن خودش دسترسی داشته باشد و از دستگاه اکسیژن ساز استفاده کند.

دستگاه اکسیژن ساز پُرتابل و قابل حمل با چه مکانیسمی اکسیژن با خلوص بالا به دستگاه تنفسی بیمار وارد می کند؟

دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل نیز مانند دستگاه اکسیژن ساز خانگی، وظیفه تولید اکسیژن را بر عهده دارد و این اکسیژن با جریان پالس تنفس بیمار، وارد سیستم تنفسی فرد می شود. در جریان پالس یا همان دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل نیز مانند دستگاه اکسیژن ساز خانگی، وظیفه تولید اکسیژن را بر عهده دارد و این اکسیژن با جریان پالس تنفس بیمار، وارد سیستم تنفسی فرد می شود. می توان گفت که در جریان پالس یا همان Pulse Flow با هر تنفسی که بیمار انجام می دهد، دستگاه اکسیژن ساز پُرتابل قابل حمل، یک دوز از اکسیژن با خلوص بالا را وارد سیستم تنفسی بیمار می کند.

در سیستم جریان پالسی و Pulse Flow فقط در صورت تقاضا اکسیژن با خلوص بالا تولید می شود و اگر دستگاه اکسیژن ساز روشن باشد و تحریکی از سمت سیستم تنفسی بیمار حس نکند، هیچ اکسیژن خروجی را پس نمی دهد. سیستم جریان پالسی بهترین روش برای صرفه جویی در تولید اکسیژن و جلوگیری از هدر رفتن پودر زئولیت در دستگاه اکسیژن ساز پُرتابل است.

در دستگاه های اکسیژن ساز خانگی، سیستم جریان پالسی و pulse flow تعبیه نشده است و جریان خروجی اکسیژن به صورت مداوم و بدون وقفه است. در سیستم دستگاه های اکسیژن ساز خانگی، جریان خروجی اکسیژن مداوم است و حتی اگر  بیمار تنفس نداشته باشد، دستگاه اکسیژن با خلوص بالای 90 درصد تولید می کند و به بیمار تحویل می دهد.

می توان گفت اجاره دستگاه اکسیژن ساز خانگی برای بیمارانی که محدودیت حرکتی دارند و نسبت به اکسیژن بسیار حساس تر هستند، کاربرد بیشتری دارد تا اجاره دستگاه اکسیژن ساز پُرتابل و قابل حمل. اجاره و خرید دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل کوچک بیشتر برای افرادی است که کاملآ بیدار و هوشیار هستند و محدودیت حرکتی نیز ندارند و با استفاده از دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل پُرتابل به انجام امور روزانه خود خواهند رسید.

اکسیژن ارائه شده توسط دستگاه اکسیژن ساز خانگی و دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل، دو نوع از روش های توزیع اکسیژن هستند. در واقع نحوه اکسیژن تراپی دستگاه اکسیژن ساز خانگی، بصورت جریان مداوم و بدون وقفه است و از این طریق، اکسیژن را با جریان مداوم به بیمار تحویل می دهد ولی در دستگاه اکسیژن ساز پرتابل و قابل حمل کوچک، بصورت جریان پالس یا نبضی یا همان pulse flow انجام می شود و این دو مکانیسم کاملآ با همدیگر متفاوت هستند.

در دستگاه اکسیژن ساز خانگی، جریان پوسته و مداوم اکسیژن بدون وقفه از کانولای بینی جریان دارد و تنها زمانی اکسیژن دهی متوقف می شود که دستگاه اکسیژن ساز خاموش باشد. دستگاه های اکسیژن ساز خانگی جریان پیوسته ای از اکسیژن را بدون در نظر گرفتن الگوی تنفسی بیمار ارائه می دهند. در این نوع اکسیژن ساز، سرعت جریان در حجم ثابت اندازه گیری می شود که همان لیتر در دقیقه است.

در اکسیژن ساز پُرتابل قابل حمل، اکسیژن با دوز پالس جریان دارد یعنی اکسیژن ساز طوری طراحی شده است که هنگامی بیمار نفس می کشد، دستگاه استنشاق را حس می کند و اکسیژن را وارد سیستم تنفسی بیمار می کند و به آن دوز نبض اکسیژن یا جریان پالسی و یا بولوس می گویند. در اکسیژن سازهای قابل حمل دوز اکسیژن را با میلی لیتر در دقیقه اندازه گیری می کنند.

استفاده از دستگاه اکسیژن ساز با جریان مداوم اکسیژن بهتر است یا دستگاه اکسیژن ساز با جریان پالسی؟

خرید دستگاه اکسیژن ساز و یا اجاره دستگاه اکسیژن ساز، بستگی به نوع بیماری تنفسی فرد دارد. در واقع می توان گفت که خرید دستگاه اکسیژن ساز با جریان مداوم اکسیژن برای بیماران تنفسی که بیماری مزمن تنفسی شدیدی دارند، مناسب است و مورد استفاده قرار می گیرد. برخی بیماران نیز که از دستگاه های کمک تنفسی دیگر مانند بای پپ و سی پپ و ونتیلاتور استفاده می کنند، برای تآمین اکسیژن، نیاز به اکسیژن ساز با جریان مداوم اکسیژن دارند زیرا در دستگاه بای پپ و سی پپ نمی توان از دستگاه اکسیژن با جریان پالسی استفاده کرد.

خرید دستگاه  اکسیژن ساز با جریان پالسی یا همان نبض اکسیژن، برای افرادی است که نیاز به اکسیژن با دوز کم دارند و نیاز به اکسیژن با دوز بالا ندارند. این افراد برای انجام امورات روزانه خودشان، از دستگاه اکسیژن ساز پالسی استفاده می کنند و هر موقع که نفس کشیدند، دستگاه اکسیژن ساز نیز به آنها اکسیژن خواهد داد و از این طریق به انجام کارهای روزانه خود می پردازند.

پرسش و پاسخ درباره خرید و فروش دستگاه اکسیژن ساز

1- من هیچ تجربه ای ندارم. از کجا بفهمم باید دستگاه بخرم یا اجاره کنم؟

به طور معمول، اجاره برای شما مقرون بصرفه‌تر است. چون معمولا شما با دو سه ماه اجاره، مشکلتان برطرف می شود، مگر آنکه برای بلندمدت نیاز به تهیه چنین دستگاهی داشته باشید که در آن صورت، اجاره صرفه ندارد و ما با خدمات کامل فروش در خدمت شما هستیم.

2- حدود قیمت اجاره اکسیژن ساز چقدر است؟

دستگاه با کیفیت مناسب حدود دو میلیون تومان در ماه اجاره داده می‌شود.

3- بیماری که دارای لوله تراکئوستومی است، می تواند به تنهایی از دستگاه اکسیژن ساز استفاده کند و از هیچ دستگاه کمک تنفس دیگری استفاده نکند؟

اگر ریه بیمار شرایط مناسبی داشته باشد و مرتب ساکشن ریه انجام شود، بله امکانش هست.

4- چه مدارکی برای تحویل این دستگاه لازم است و نحوه تحویل چگونه است؟

تنها لازم است یک فرم پر کنید و یک کارت شناسایی تحویل دهید. پس از تماس متقاضی و دریافت نشانی، دستگاه را در محل تحویل، نصب و تنظیم می‌کنیم. آموزش می‌دهیم. هزینه، کارت شناسایی و فرم پُر شده را از متقاضی دریافت می‌کنیم.

5- بهترین دستگاه اکسیژن ساز برقی برای بیماران تنفسی، دستگاه اکسیژن ساز 5 لیتری هست یا 8 لیتری یا 10 لیتری؟ مناسبترین دستگاه اکسیژن ساز برقی برای بیماران تنفسی، می تواند هر کدام از مواردی که فرمودید باشد، مهمترین آیتم در مناسب بودن اكسيژن ساز، برند دستگاه اکسیژن برای بیماران ریوی است.

6- قیمت دستگاه اکسیژن ساز آمریکایی دست دوم چنده؟

قیمت دستگاه اکسیژن ساز خانگی آمریکایی نیز بستگی به میزان کارکرد دستگاه و سالم بودن دستگاه اکسیژن ساز دارد.

7- برای اجاره و انتخاب صحیح، شما چه کمکی به ما می‌کنید؟

در تمام مراحل انتخاب، نصب، آموزش و چگونگی استفاده، دلسوزانه در کنار شما هستیم. سلامتی شما و عزیزان شما برای ما بسیار ارزشمند است.

8- دستگاه اکسیژن ساز خانگی و بیمارستانی چه فرقی با هم دارند؟

ما دستگاه اکسیژن ساز خانگی فقط داریم. در بیمارستان، از کنسول اکسیژن استفاده می شود که به طور کلی متفاوت است و قابل استفاده در خانه نیست.

9- کیفیت دستگاه اکسیژن ساز چینی چگونه است؟

این دستگاه‌ها هم کیفیت قابل قبولی دارند. معمولا از تولیدات داخلی بهتر و از تولیدات آمریکایی ضعیف‌تر هستند.

10- آیا شما دستگاه اکسیژن ساز دست دوم هم می‌فروشید؟

بله. ما برای کمک به بیمارانی که امکان خرید دستگاه نو ندارند، دستگاه دست دوم هم با کیفیت و قیمت مناسب ارائه می‌دهیم. شش ماه هم گارانتی می‌دهیم که این دستگاه به خوبی برای شما کار کند.

11- برای انتخاب و خرید صحیح دستگاه اکسیژن ساز خانگی، شما چه کمکی به من می‌کنید؟

ما بهترین دستگاه و برند را متناسب با شرایط شما، معرفی می‌کنیم، به شما مشورت لازم را می‌دهیم و یک سال هم ضمانت می‌دهیم.

12- حدود قیمت خرید بهترین دستگاه های اکسیژن ساز چقدر است؟

همانطور که در بالای صفحه می‌توانید ملاحظه نمایید، از حدود بیست میلیون تومان امکان خرید وجود دارد. ولی نوسانات نرخ ارز ممکن است همواره روی قیمت‌ها تاثیرگذار باشد. در عین حال ما دستگاه دست دوم یا اجاره‌ای هم برای شما می‌توانیم تامین کنیم.

13- برای بیماری که تقریبآ بصورت شبانه روزی اکسیژن نیاز دارد را چه دستگاهی پیشنهاد می کنید؟

دستگاه اکسیژن ساز آمریکایی و یا دستگاه اکسیژن ساز یوول

14- بیماری که دستگاه اکسیژن ساز 10 لیتری نیاز دارد چه مدت باید از این دستگاه استفاده کند؟

بستگی به میزان درگیری ریه بیمار و بیماری زمینه ای و روند درمانی بیماری شخص دارد. گاهی اوقات ممکن است یک ماه نیاز به استفاده از دستگاه اکسیژن ساز باشد گاهی نیز بیشتر از یک ماه.

15- برای اجاره دستگاه اکسیژن ساز در تهران، باید حضوری اقدام کنیم؟

خیر، با ما تماس بگیرید سریعآ دستگاه اکسیژن ساز مورد نیاز بیمارتان را در منزل به شما تحویل خواهیم داد.

16- برای اجاره دستگاه اکسیژن ساز خانگی، چه زمانی باید تماس بگیریم؟

شما می توانید بصورت شباه روزی تماس بگیرید زیرا ماهک مدیکال ارائه دهنده ی اجاره دستگاه اکسیژن ساز شبانه روزی است.

17- قیمت دستگاه اکسیژن ساز  برای خرید، حدودآ چقدر است؟

قیمت دستگاه اکسیژن ساز  برای خرید، از حدود 20 میلیون تومان شروع می شود تا حدود 43 میایون تومان.

18- پس از اجاره اکسیژن ساز چطور متوجه میزان افزایش اکسیژن خون در بیمارمان شویم؟

بعد از اجاره اکسیژن ساز و اتصال اكسيژن ساز  به بیمارتان، شما می توانید با کمک دستگاه پالس اکسیمتری انگشتی میزان اکسیژن خون بیمارتان را بسنجید.

19- قیمت دستگاه اکسیژن ساز خانگی ایرانی برای خرید چقدر است؟

قیمت دستگاه اکسیژن ساز خانگی ایرانی، از حدود 19 میلیون تومان تا 20 میلیون تومان

20- برای بیماران کرونا، خرید اکسیژن ساز بصرفه است یا اجاره اکسیژن ساز؟

اگر درگیری و التهاب ریه شدید است و بیماری زمینه ای دارند که نیازمند استفاده طولانی مدت از دستگاه اکسیژن برقی دارند، خرید اکسیژن ساز بصرفه تر است ولی اگر برای یک یا دو ماه نیازمند اکسیژن ساز برقی هستند، اجاره اکسیژن ساز بهتر است.

21- قیمت اکسیژن ساز چینی چقدر است؟

قیمت اکسیژن ساز چینی از حدود 25 میلیون تا 30 میلیون تومان است.

22- قیمت دستگاه اکسیژن ساز خانگی بالاتر است یا قیمت دستگاه اکسیژن ساز همراه؟

قیمت دستگاه اکسیژن ساز خانگی از دستگاه اکسیژن ساز پرتابل کمتر است.

23- استفاده از دستگاه اکسیژن ساز برقی برای بیماران تنفسی بصرفه تر است یا استفاده از کپسول اکسیژن؟

دستگاه اکسیژن ساز برقی برای بیماران تنفسی بسیار مناسبتر و بصرفه تر از کپسول اکسیژن است زیرا اکسیژن ساز برقی نیازمند شارژ نیست.

24- اکسیژن ساز چینی برای اجاره، مناسب  است؟

اکسیژن ساز برای اجاره هم دستگاه چینی مناسب است هم دستگاه اكسيژن ساز خانگی آمریکایی.

25- بهترین دستگاه اکسیژن ساز خانگی، چه اکسیژن سازی هست؟

بهترین دستگاه اکسیژن ساز خانگی، هم برای اجاره اکسیژن ساز و هم برای خرید اکسیژن ساز، دستگاه نایدک می باشد.

26- آیا شما به شکل شبانه روزی سرویس ارائه می‌دهید؟

بله. ما افتخار می‌کنیم که تجربه ارزشمند پانزده ساله در پرستاری در منزل، راه اندازی آی سی یوی خانگی و خدمات تخصصی مراقبتی داریم و این خدمات را با دلسوزی و کیفیت در اختیار افراد متقاضی قرار می‌دهیم.

27- برای بیماری که تقریبآ بصورت شبانه روزی اکسیژن نیاز دارد را چه دستگاهی پیشنهاد می کنید؟

دستگاه اکسیژن ساز آمریکایی و یا دستگاه اکسیژن ساز یوول

28- بیماری که دستگاه اکسیژن ساز 10 لیتری نیاز دارد چه مدت باید از این دستگاه استفاده کند؟

بستگی به میزان درگیری ریه بیمار و بیماری زمینه ای و روند درمانی بیماری شخص دارد. گاهی اوقات ممکن است یک ماه نیاز به استفاده از دستگاه اکسیژن ساز باشد گاهی نیز بیشتر از یک ماه

29- برای اجاره دستگاه اکسیژن ساز در تهران، باید حضوری اقدام کنیم؟

خیر، با ما تماس بگیرید سریعآ دستگاه اکسیژن ساز مورد نیاز بیمارتان را در منزل به شما تحویل خواهیم داد.

30- برای اجاره دستگاه اکسیژن ساز خانگی، چه زمانی باید تماس بگیریم؟

شما می توانید بصورت شباه روزی تماس بگیرید زیرا ماهک مدیکال ارائه دهنده ی اجاره دستگاه اکسیژن ساز شبانه روزی است.

31- کرایه دستگاه اکسیژن ساز برای شهرستان ها هم دارید؟

متاسفانه فعلآ کرایه دستگاه اکسیژن ساز و اجاره اکسیژن ساز به شهرستان ها نداریم. فعلآ کرایه دستگاه اکسیژن ساز در تهران داریم فقط.

32- برای فروش دستگاه اکسیژن ساز که قبلآ خریداری کردیم، میشه ما رو راهنمایی کنید؟

برای فروش دستگاه اکسیژن ساز می توانید با ماهک مدیکال تماس بگیرید تا در کمتر از دو روز برای فروش دستگاه اکسیژن ساز شما اقدام کند.

33- دستگاه تولید اکسیژن خانگی همان دستگاه اکسیژن ساز برای بیماران ریوی است؟

دستگاه تولید اکسیژن خانگی با دستگاه اکسیژن ساز برای بیماران ریوی فرق دارد. دستگاه اکسیژن سازی وجود ندارد که برای محیط خانه، اکسیژن تولید کند و برای این منظور باید دستگاه تصفیه هوا خریداری کنید. دستگاه اکسیژن ساز برای بیماران ریوی همان دستگاه اکسیژن ساز است که اکسیژن تولید می کند و از طریق ماسک یا سوند اکسیژن، اکسیژن را به بیمار انتقال می دهد.

34- بهترین دستگاه اکسیژن برای بیماران ریوی که مشکل تنگی نفس دارند چه دستگاهی است؟

دستگاه اکسیژن برای بیماران ریوی، متنوع هستند ولی بهترین دستگاه اکسیژن برای بیماران ریوی، اکسیژن ساز نایدک و یوول است.

35- مادرم از دستگاه اکسیژن برای تنگی نفس استفاده می کنه و پزشک بهشون گفتن که باید از دستگاه بای پپ و اکسیژن ساز با هم استفاده کنه. چطور باید این دو تا را بهم وصل کنیم؟ مگه این دو با هم فرق دارن؟

دستگاه اکسیژن ساز برای تنگی نفس استفاده می شه و اکسیژن با خلوص بالا تولید می کند و دستگاه بای پپ برای اینکه میزان فشار هوای داخل ریه را با استفاده از ماسک بای پپ و بند ماسک بای پپ برای اکسیژن رسانی افزایش و انتقال بده، مورد استفاده قرار می گیرد. برای اتصال اکسیژن ساز و بای پپ باید از طریق رابط اکسیژن اقدام کنید.

36- دستگاه اکسیژن تنفسی قیمت مناسب می خواستم، باید از کجا تهیه کنم؟

برای تهیه دستگاه اکسیژن تنفسی قیمت مناسب، با ماهک مدیکال در تماس باشید.

37- دستگاه اکسیژن خانگی برای بیماران تنفسی مناسب است یا دستگاه اکسیژن ساز پُرتابل؟

هم دستگاه اکسیژن خانگی برای بیماران تنفسی کاربرد دارد و هم دستگاه اکسیژن ساز پُرتابل ولی اینکه باید از کدام دستگاه برای چه بیماری تنفسی استفاده کرد، بستگی به نوع بیماری تنفسی فرد، میزان هزینه ای که می تواند برای خرید دستگاه اکسیژن ساز تآمین کند و میزان اکسیژن خون فرد دارد.

38- علت خاموش شدن دستگاه اکسیژن ساز خانگی چیست؟

علت خاموش شدن دستگاه اکسیژن ساز، می تواند علت های زیادی داشته باشد مثل مشکل در بُرد دستگاه، مشکل در نوسانات برق، داغ کردن کمپرسور و کمبود پودر زئولیت دستگاه اکسیژن ساز

39- آیا می توان از دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل و پُرتابل در هواپیما استفاده کرد؟

استفاده از دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل در هواپیما بلامانع است. شما با همراه داشتن دستگاه اکسیژن ساز پُرتابل می توانید به راحتی در هواپیما اکسیژن تراپی شوید.

40- آیا می توان از دستگاه اکسیژن ساز بدون آب مقطر استفاده کرد؟

دستگاه اکسیژن ساز چه با استفاده از آب مقطر و چه بدون استفاده از آب مقطر وظیفه خود را که تولید اکسیژن با خلوص بالا است را انجام می دهد. استفاده از آب مقطر در دستگاه اکسیژن ساز برای مرطوب کردن سیستم تنفسی بیمار است و از خشک شدن بیش از حد بینی و دهان بیمار جلوگیری می کند. در صورت عدم استفاده از آب مقطر در ظرف مخصوص دستگاه اکسیژن ساز، می توانید از دستگاه بخور سرد استفاده کنید.

41- آیا دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل، منقضی می شود؟

دستگاه اکسیژن ساز پُرتابل و خانگی بر خلاف کپسول اکسیژن، تاریخ انقضاء ندارند و تا مدتی که شرایط نگهداری آنها بخوبی انجام گردد، می توان از آنها استفاده کرد.

42- آیا می توان از دستگاه اکسیژن ساز بصورت 24 ساعته استفاده کرد؟

اگر فردی مبتلا به بیماری شدید تنفسی است و باید در 24 ساعت شبانه روز از دستگاه اکسیژن ساز استفاده کند، باید از دستگاه های اکسیژن ساز با برند معتبر استفاده کرده و دو دستگاه اکسیژن ساز در اختیار داشته باشد و هر چند ساعت یکی از دستگاه ها را خاموش کرده و از دستگاه دیگر استفاده کند. استفاده از یک دستگاه در شبانه روز، سبب تخریب قطعات اکسیژن ساز می شود.

43- چند ساعت می توان از دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل استفاده کرد؟

دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل دارای دو عدد باتری است و به طور متوسط بسته به نوع دستگاه اکسیژن ساز پُرتابل، هر باتری حدود 2 تا 6 ساعت دستگاه را روشن نگه می دارد و می توان گفت با استفاده از دو باتری می توان بین 5 تا 13 ساعت از دستگاه اکسیژن ساز پُرتابل استفاده کرد.

44- چرا به جای خرید از سایت هایی مثل دیجی کالا یا ترب، از شما این دستگاه را تهیه کنم؟

این وبسایتها، صرفا فروشنده‌ی کالا هستند. ما متخصص تجهیزات پزشکی هستیم و پانزده سال است که تخصص درمان در منزل داریم. طبیعتا کیفیت ارائه خدمات پزشکی و پرستاری از یک تیم مجرب، با خرید از یک فروشگاه همه‌منظوره تفاوت دارد.

اجاره و خرید و فروش دستگاه اکسیژن ساز در تهران

با ظهور ویروس کرونا ، آلودگی هوا و همچنین افزایش بیماری های تنفسی در سراسر دنیا و همچنین در ایران، تقاضا برای استفاده از دستگاه اکسیژن ساز بسیار افزایش پیدا کرده و استفاده از خدمات یک تیم حرفه ای و مطمئن، می‌تواند اطمینان خاطر بیشتری برای شما و عزیزانتان به همراه داشته باشد.

برای اجاره دستگاه اکسیژن ساز و یا خرید دستگاه اکسیژن ساز پُرتابل در روزهای آلوده ی شهر تهران می توانید با ماهک مدیکال تماس بگیرید تا برای اجاره و خرید دستگاه اکسیژن ساز شما را راهنمائی کنیم.

مزایای استفاده از دستگاه اکسیژن ساز پُرتابل

  1. دستگاه اکسیژن ساز پرتابل، اکسیژن سازهای سبک و قابل حمل هستند که به شما امکان می دهند در خارج از منزل به شما اکسیژن رسانی کنند. بسیاری افراد در محیط کار خود و یا در مسافرت های طولانی نیازمند اکسیژن تراپی هستند که اکسیژن ساز پرتابل و قابل حمل بهترین گزینه برای این افراد است.
  2. یکی دیگر از استفاده های مهم اکسیژن ساز پرتابل، استفاده از این دستگاه در آلودگی های هوا است. در شهرهای پرجمعیت و صنعتی که در ماه های سرد سال میزان آلودگی هوا و آلاینده های بالا است و در شرایط ناسالم است، دستگاه اکسیژن ساز پرتابل بسیار کاربرد دارد. فرد می تواند به راحتی دستگاه را با خود حمل کرده و به انجام کارهای روزمزه خود برسد.
  3. بسیاری از افراد هستند که با بیماری مزمن انسدادی ریه  یا همان COPD دست و پنجه نرم می کنند و خواهان استراحت همیشگی در منزل نیستند زیرا همین خوابیدن در بسترها، عوارض زیادی را برای فرد به دنبال دارد، برای همین منظور استفاده از دستگاه اکسیژن ساز پرتابل برای این افراد بسیار مفید است. استفاده از اکسیژن ساز پرتابل هم نیاز اکسیژن بدن فرد را تآمین می کند و هم فرد به راحتی به انجام کارهای روزمره خود در حد توان و تحمل خودش، می پردازد.
  4. یکی از مزیت های مهم دیگر دستگاه اکسیژن ساز پرتابل نسبت به دستگاه اکسیژن ساز خانگی این است که برای بیمار محدودیت ایجاد نمی کند. اکسیژن ساز پرتابل حدود 2 الی 3 کیلوگرم وزن دارد و همیشه و بدون هیچ محدودیتی همراه فرد است و به بیمار خدمات ارائه می دهد. فرد می تواند اکسیژن ساز پرتابل خود را داخل کیف پرتابل دستگاه قرار دهد و در مسافرت، ورزش کردن در پارک، محیط کاری به راحتی از آن استفاده کند ولی دستگاه اکسیژن ساز خانگی این چنین مزیت مهم را ندارد و برای اکسیژن تراپی در منزل برای بیماران تنفسی کاربرد دارد.
  5. اکسیژن ساز پرتابل دارای باطری قابل شارژ است و میتواند حدود 5 ساعت بدون برق اکسیژن رسانی را برای فرد بخوبی انجام دهد و در صورت اتمام شارژ باطری، می توانید از طریق مبدل شارژی که به همراه اکسیژن ساز پرتابل است، آن را با باطری ماشین خودتان، شارژ کنید ولی دستگاه اکسیژن ساز خانگی فقط با برق شهری اکسیژن رسانی به بیماران را انجام می دهد و قابل کارکردن با باطری ماشین نیست.

اشتباهات رایج افراد، در استفاده از دستگاه اکسیژن ساز

بعد از اجاره دستگاه اکسیژن ساز و یا خرید دستگاه اکسیژن ساز، ممکن است بعد از مدتی، بسیاری از افراد و بیماران، با آلارم زدن دستگاه اکسیژن ساز مواجهه شوند که خود همین مسئله می تواند به آنها استرس و اضطراب وارد کند.

برای همین منظور ماهک مدیکال بسیاری از این مشکلات را لیست کرده است و راه کاری برای آن پیشنهاد کرده است که شامل موارد زیر است:

  • آب مقطر ریختن بیش از اندازه داخل لیوان دستگاه اکسیژن ساز: بسیار موارد مشاهده کرده ایم که پس از اجاره دستگاه اکسیژن ساز در تهران به افرادی که بیمار هستند و یا بعلت آلودگی هوا یا به بیماری های مزمن تنفسی مبتلا هستند، میزان آب داخل لیوان مرطوب کننده را بیش از اندازه پُر می کنند و همین عمل ساده سبب افت خروجی اکسیژن می شود و از کارایی دستگاه اکسیژن ساز می کاهد و بعضآ سبب آلارم اخطار دستگاه اکسیژن ساز خانگی می شود. برای رفع این مشکل حتمآ باید از مقدار آب داخل لیوان بکاهید و یک سوم از حجم لیوان دستگاه اکسیژن ساز را بیشتر آب نریزید.
  • درست بسته نشدن لیوان دستگاه اکسیژن ساز خانگی بعد ریختن آب مقطر داخل آن: بسیاری  از افراد که اقدام به اجاره دستگاه اکسیژن ساز خانگی می کنند، بعد از ریختن آب مقطر در داخل لیوان مرطوب کننده دستگاه اکسیژن ساز، درب لیوان یا پیچی که به دستگاه اکسیژن  ساز وصل می شود را محکم نمی بندند و با اُفت فشار اکسیژن روبرو می شوند و فکرمی کنند که دستگاه با مشکل مواجهه شده است. برای رفع این خطا فقط لازم است که درب لیوان دستگاه اکسیژن ساز و خود لیوان در رِزوه های (شیارهای مارپیچی در بیرون لیوان و داخل درب لیوان) را مناسب ببندید و از نشت اکسیژن و اُفت اکسیژن  خروجی دستگاه، پیشگیری کنید.
  • شُل شدن یا خارج شدن کابل برق دستگاه اکسیژن ساز: ما به افراد پیشنهاد می کنیم که حتمآ از یک تجهیزات پزشکی معتبر و متخصص در زمینه ی دستگاه اکسیژن ساز اقدام به اجاره دستگاه اکسیژن ساز شبانه روزی کنند که بصورت 24 ساعته، پاسخگوی آنها باشند زیرا شُل شدن کابل دستگاه اکسیژنساز سبب خاموش شدن دستگاه می شود و شما را با مشکل مواجهه می کند. تیم پشتیبانی قوی می تواند با دادن مشاوره های تلفنی و یا حضوری، سریعآ این مشکل شما را رفع کند. برای حل این مشکل شما باید کابل دستگاه اکسیژن ساز را در محل خودش فشار داده تا اتصال برقرار شده و برق به کمپرسور دستگاه برسد  و اکسیژن ساز شروع به کار کند.
  • بالا بُردن بیش از حد فِلومتر دستگاه اکسیژن ساز: یکی دیگر از اشتباهاتی که بیماران یا همراهان بیمار بعد از اجاره دستگاه اکسیژن ساز در تهران انجام می دهند، بالا بُردن بیش از حد فلومتر دستگاه اکسیژن ساز خانگی است. بالا بردن فلومتر اکسیژن ساز نه تنها کمک مفیدی برای شما نیست بلکه سبب می شود خروجی اکسیژن مسدود شود و دستگاه اکسیژن ساز شروع به آلارم زدن کند. پس حتمآ افرادی که اقدام به اجاره دستگاه اکسیژن ساز خانگی  و اجاره دستگاه اکسیژن ساز شبانه روزی می کنند به این نکات توجه داشته باشند که با مشکل روبرو نشوند. هر دستگاه اکسیژن سازی یک ظرفیت دارد و کار با این دستگاه ها مستلزم رعایت استاندارد ها است.

افرادی که در منزل از دستگاه اکسیژن ساز برای تنگی نفس استفاده می کنند، چگونه باید میزان اکسیژن خون را اندازه گیری گنند؟

اگر افراد از دستگاه اکسیژن ساز برای بیماری های ریوی استفاده می کنند باید در 24 ساعت چندین نوبت میزان اکسیژن خون خود را چک کنند و اگر میزان اکسیژن خون آنها از مقدار طبیعی خود، پائین تر آمد، باید به بیمارستان مراجعه یا پزشک را برای ویزیت در منزل، مطلع کنند.

یکی از وسایلی که از آن در منزل برای سنجش میزان اکسیژن خون در بیماران ریوی و کسانی که دستگاه اکسیژن ساز برقی خانگی دارند، مورد استفاده قرار می گیرد، دستگاه پالس اکسیمتری انگشتی است. این دستگاه روی انگشتان دست بیمار قرار می گیرد و میزان اکسیژن خون را به رویت بیمار و افراد خانواده می رساند.

افرادی که اقدام به اجاره دستگاه اکسیژن ساز و یا خرید دستگاه اکسیژن ساز خانگی و یا پرتابل می کنند، باید با استفاده از پالس اکسیمتر انگشتی میزان اکسیژن خود را سنجیده و اگر میزان اکسیژن آن ها کمتر از 90 درصد شد، سریعآ به پزشک خود اطلاع دهند.

برای استفاده از پالس اکسیمتر برای بیماران تنفسی که میزان سنجش اکسیژن در آنها بسیار مهم است باید نحوه استفاده از پالس اکسیمتری را بلد باشند و نکات مهم استفاده از آن را رعایت کنند. یکی از مواردی که بیماران تنفسی باید رعایت کنند این است هنگام سنجیدن میزان اکسیژن خون خود، مطمئن شوند که دست آنها گرم است زیرا سرد بودن انگشتان دست سبب می شود که دستگاه پالس اکسیمتری عدد اکسیژن خون را یا نشان ندهد یا کاذب نشان دهد و بیمارانی که از دستگاه اکسیژن ساز خانگی استفاده می کنند، سردرگم می شوند.

اگر از دستگاه اکسیژن ساز برقی برای بیماران تنفسی، استفاده می شود و با استفاده از پالس انگشتی اکسیژن خون را می سنجند، باید انگشتی که پالس اکسیمتر روس آن قرار می گیرد، پائین تر از سطح قلب باشد. یکی دیگر از مواردی که در سنجش میزان اکسیژن خون در بیماران تنفسی باید رعایت شود این است که ناخن انگشت آنها، لاک نداشته باشد و اگر لاک داشت باید حتمآ پاک شود.

بیمار تنفسی که از دستگاه اکسیژن ساز استفاده می کند، هنگامی که پالس اکسیمتر روی انگشت آن قرار می گیرد باید حتمآ دستها بیحرکت باشد تا میزان اکسیژن خون دقیق باشد و کاذب نباشد. پس از فیکس کردن دستگاه سنجش اکسیژن خون به انگشتان بیمار، چند ثانیه صبر کنید تا عدد ثابت شود و سپس میزان آن را یادداشت کنید.

فواید اکسیژن تراپی

یکی از مهمترین عناصری که بدن انسان به آن نیاز دارد، اکسیژن است. کمبود اکسیژن تمامی ارگان های بدن را مختل کرده و اگر بدن انسان با کمبود بیش از اندازه کمبود اکسیژن مواجهه شود، مرگ انسان حتمی است. استفاده از اکسیژن ساز فواید بسیاری برای افرادی که با کمبود اکسیژن مواجهه هستند، دارد که عبارتنداز:

  • اکسیژن کافی، عمر انسان را طولانی می کند: بدن انسان توانایی مقابله با کمبود اکسیژن را ندارد و اگر با کمبود اکسیژن مواجهه شد حتمآ باید اکسیژن مورد نیاز بدن، تآمین گردد. اجاره یا خرید اکسیژن ساز کمک زیادی به اینگونه افراد خواهد کرد. اکسیژن ساز میزان اکسیژن مورد نیاز بدن انسان را افزایش می دهد از این طریق عمر انسان را افزایش می دهد. یکی از دلایلی که افراد در شهرهای آلوده با مشکلات تنفسی روبرو می شوند و عمر کوتاهی دارند، کمبود اکسیژن است.
  • اکسیژن تراپی، تنفس را بهبود می بخشد و کمتر احساس خستگی می کنیم: اکسیژن درمانی میزان اکسیژن خون ا افزایش می دهد و از این طریق تنفس افراد را بهتر می کند و دیگر افراد احساس خستگی نمی کنند. کمبود اکسیژن خون سبب ایجاد تنگی نفس و خستگی مفرط در افراد می شود که استفاده از اکسیژن ساز و اکسیژن تراپی این مشکل را برطرف می کند.
  • اکسیژن، خواب و کیفیت زندگی را بهبود می بخشد: تمامی فعالیت های ارادی و غیرارادی ما نیازمند وجود اکسیژن است و اگر اکسیژن در بدن ما کم باشد، با مشکلات زیادی روبرو می شویم. خوابیدن هم مستلزم وجود اکسیژن است. وجود اکسیژن کافی بر کیفیت زندگی ما و کیفیت خوابیدن ما تآثیر بسزایی دارد.
  • وجود اکسیژن کافی، توانایی انسان را برای حرکت و انجام امور روزمره خود، افزایش می دهد: اگر اکسیژن در بدن انسان در حد نرمال باشد، در انجام تمامی امور زندگی، کمک کننده است و فرد تحرک دارد و همین سبب می شود فرد یک زندگی اجتماعی فعال را تجربه کند و بیشتر در جامعه حضور داشته باشد.
  • اکسیژن کافی، از بستری شدن فرد در بیمارستان پیشگیری می کند: یکی از مواردی که سبب مراجعه افراد خصوصآ افراد سالمند به بیمارستان ها می شود، میزان کمبود اکسیژن پائین است. کمبود اکسیژن سبب ایجاد بیماری های تنفسی می شود و سبب می شود تا افراد به ناچار به بیمارستان مراجعه کنند و تحت درمان قرار بگیرند. اکسیژن کافی از بروز بیماری ها و مشکلات تنفسی در افراد جلوگیری می کند و از بستری شدن افراد در بیمارستان ها، پیشگیری می کند.

افرادی که مشکلات ریوی دارند، چه مدت به دستگاه اکسیژن ساز نیاز دارند؟

افرادی که از دستگاه اکسیژن ساز خانگی  و یا دستگاه اکسیژن ساز پُرتابل برای درمان بیماری های ریوی استفاده می کنند، باید میزان استفاده از دستگاه اکسیژن ساز و مقدار اکسیژن مصرفی خود را از پزشک سؤال کنند. بدون مشاوره با پزشک نمی توان گفت که شخصی که مشکل ریه دارد چه مقدار اکسیژن و در چه مدت از شبانه روز باید استفاده کند.

دستگاه اکسیژن برای تنگی نفس مورد استفاده قرار می گیرد ولی موارد استفاده از آن در بیماران تنفسی با همدیگر متفاوت است. زمانی که فرد مشکل ریه دارد و نیازمند اجاره دستگاه اکسیژن ساز یا خرید دستگاه اکسیژن ساز پُرتابل را دارد، مدت زمان استفاده از آن دستگاه اکسیژن ساز ممکن است در فرد دیگری که مشکلات ریه دارد، متفاوت باشد.

میزان استفاده از دستگاه اکسیژن خانگی برای بیماران تنفسی، از یک فرد به یک فرد بیمار دیگر که مشکلات تنفسی دارند متفاوت است و بستگی به نوع بیماری و شدت بیماری دارد. بطور مثال، ممکن است دو شخص مبتلا به بیماری کرونا یا آنفولانزا باشند ولی مدت استفاده از دستگاه اکسیژن ساز در یک شخص 5 ساعت در شبانه روز باشد و در فرد دیگری 20 ساعت در شبانه روز. حتی ممکن است میزان اکسیژن دریافتی در هر دو شخص نیز متفاوت باشد، یعنی یک شخص نیازمند 4 لیتر در دقیقه اکسیژن باشد و شخص دیگر نیازمند 8 لیتر در دقیقه اکسیژن داشته باشد.

وقتی فردی با علائم مشکلات ریوی به پزشک مراجعه می کند، پزشک برای بیمار آزمایشات و یکسری گرافی های قفسه سینه و یا سی تی اسکن ریه درخواست می کند و با این آزمایشات و عکسبرداری خا، بیمار را بطور دقیق پایش می کند و درمان را برای وی شروع می کند و بهترین شخصی که میزان اکسیژن تراپی را برای فرد تجویز می کند، پزشک است.

پس از پایش بیمار توسط پزشک، ممکن است فردی نیازمند استفاده 24 ساعته و بدون توقف از دستگاه اکسیژن ساز باشد و فردی دیگر نیازمند استفاده از دستگاه اکسیژن ساز به مدت کوتاهی باشد. بهترین راه برای خرید دستگاه اکسیژن ساز پُرتابل و یا اجاره دستگاه اکسیژن ساز، مشورت با پزشک است.

برای اجاره دستگاه اکسیژن ساز، چه دستگاه هایی موجود است؟ کاربرد هر کدام را توضیح دهید.

  • دستگاه اکسیژن ساز 5 لیتری: دستگاه های اکسیژن ساز 5 لیتری از نظر حجمی پائین ترین حجم را نسبت به دستگاه های دیگر دارند و در برندهای متفاوت ایرانی و چینی و آمریکایی در بازار موجود هستند. دستگاه اکسیژن ساز 5 لیتری، حدود پنج لیتر در دقیقه اکسیژن به بیمار تحویل می دهد. اجاره دستگاه اکسیژن ساز 5 لیتری برای بیمارانی است که میزان درگیری ریه در آن ها کمتر است و درصد اکسیژن خون شریانی انها و یا به اصطلاح Spo2 در این بیماران بین 83 تا 90 درصد است. استفاده از دستگاه اکسیژن ساز با کمترین صدا و بیشترین کارایی و اکسیژن رسانی بدون وقفه برای بیماران توصیه می شود. انتقال اکسیژن از دستگاه اکسیژن سازهای 5 لیتری به بیماران از طریق سوند اکسیژن بینی (نازال) انجام می شود.
  • دستگاه اکسیژن ساز 8 لیتری: یکی دیگر از حجم های دستگاه اکسیژن ساز، اکسیژن ساز هشت لیتری است. دستگاه اکسیژن ساز 8 لیتری برای بیمارانی ست که درصد درگیری ریه در آنها بیشتر و شرایط نامساعدتری دارند. اجاره دستگاه اکسیژن ساز 8 لیتری برای بیمارانی است که میزان اکسیژن خون شریانی در آنها زیر 80 درصد است. دستگاه اکسیژن ساز 8 لیتری Nidek Nuvo برای بیمارانی تنفسی حاد که درگیری ریه در آنها زیاد است و بطور مداوم می خواهند اکسیژن بگیرند، توصیه می شود. انتقال اکسیژن از دستگاه اکسیژن ساز نایدک 8 لیتری به بیمار از طریق ماسک یا ماسک رزرو بگ انجام می شود.
  • دستگاه اکسیژن ساز 10 لیتری: دستگاه اکسیژن ساز ده لیتری، در دقیقه حدود 10 لیتر اکسیژن به بیمار تحویل می دهد. دستگاه های اکسیژن ساز ایرانی و چینی و آمریکایی ده لیتری موجود است که برای اکسیژن تراپی بیمار مورد استفاده قرار می گیرد. بیمارانی که میزان اکسیژن خون شریانی یا Spo2 در آنها به کمتر از 75 درصد می باشد، کاندید استفاده از دستگاه اکسیژن ساز 10 لیتری می باشند.  انتقال اکسیژن از دستگاه اکسیژن ساز ده لیتری به بیماران تنفسی از طریق ماسک اکسیژن رززو بگ انجام می شود. به دلیل اینکه بیماران تنفسی نیاز به استراحت داشته و باید از خستگی و کلافگی آنها جلوگیری کرد حتمآ باید بستر لازم برای خواب شبانه آنها فراهم باشد. برای همین منظور استفاده از دستگاه ده لیتری کم سر و صدا با قابلیت  تولید اکسیژن خلوص بالا، توصیه می شود.

سخن پایانی

در صورت نیاز به اجاره دستگاه اکسیژن ساز یا خرید دستگاه اکسیژن ساز می توانید با شماره های 09126823070 و همچنین با شماره ثابت 02165862016 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مجرب ماهک مدیکال سریعا جهت نصب و راه اندازی دستگاه و آموزش های لازم به شما، اقدام کنند. شما می توانید جهت استعلام قیمت دستگاه اکسیژن ساز برقی و دستگاه اکسیژن ساز اجاره ای و همچنین دستگاه اکسیژن ساز دست دوم با ما در تماس باشید.

دیدگاه (254)

  • پروین خ پاسخ

    از زحماتی که برای نصب و آموزش اکسیژن ساز در منزل ما داشتید و از احساس مسئولیت شما، بسیار ممنونم.

    6 اسفند 1401 در 1:42 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      خدا رو شکر. خوشحالیم که از خدمات ما راضی هستید.

      6 اسفند 1401 در 10:47 ق.ظ
  • علیرضا ج. پاسخ

    سلام، مادر بنده شرایط بسیار بدی داشت و پزشکان بیمارستان منو کاملا نا امید کردن ولی با کمک شما و مشاوره های پزشکی و پرستاری شما، همین الانم وجودش توی خونه هست. ممنون از تجربیات بسیار خوب شما.

    6 اسفند 1401 در 10:51 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام. چیزی برای ما خوشحال‌کننده‌تر از این نیست که عزیزان شما در کنارتان هستند.

      6 اسفند 1401 در 2:42 ب.ظ
  • شهرام غلامی پاسخ

    سلام، بسیار ممنون از پشتیبانی و پاسخگو بودن شبانه روزی گروه ماهک مدیکال

    6 اسفند 1401 در 3:33 ب.ظ
  • علی ک. پاسخ

    تلاش شبانه روزی شما برای کمک به متقاضیان دستگاه اکسیژن ساز را تحسین می کنم. امیدوارم همیشه همینطور با مسئولیت و دلسوزانه در حال خدمت رسانی به بیماران باشید.

    7 اسفند 1401 در 2:40 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      از لطف شما سپاسگزاریم. امیدواریم همیشه با انرژی و حس مسئولیت در خدمت مردم باشیم.

      8 اسفند 1401 در 9:14 ب.ظ
  • پاکرو پاسخ

    من از ماهک مدیکال دستگاه اکسیژن ساز خریدم و بعد از یکسال که حال برادرم خوب شد مجددا با قیمت مناسب عودت دادم. بسیار منصف هستن.ممنون

    8 اسفند 1401 در 5:27 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      از نظر مثبت شما سپاسگزاریم. برای شما و عزیزان شما آرزوی تندرستی داریم.

      8 اسفند 1401 در 9:15 ب.ظ
  • سمانه ع پاسخ

    برادر من دچار عفونت ریه شده و اکسیژن خونشون ۸۰درصد است، چه اکسیژن سازی رو پیشنهاد میکنید؟

    10 اسفند 1401 در 1:11 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      دستگاه اکسیژن ساز ده لیتری بیشترین خروجی اکسیژن رو به مریضتون میده، ولی انجام ساکشن ریه نیز در این میان بسیار مهم است

      10 اسفند 1401 در 10:30 ب.ظ
  • مهناز ط. پاسخ

    سلام. فرق دستگاه اکسیژن ساز خانگی و اکسیژن ساز پرتابل چیه؟

    11 اسفند 1401 در 10:51 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      اکسیژن ساز خانگی وزن بالاتری (حدود بیست کیلوگرم) داره ولی دستگاه اکسیژن ساز پرتابل سه یا چهار کیلو وزن داره. دستگاه اکسیژن ساز خانگی با برق شهری کار میکنه، ولی دستگاه اکسیژن ساز پرتابل دارای باطری هست و بدون برق هم کار میکنه. این دستگاه، قابل حمل هست. یعنی میتونید به راحتی در منزل و یا پارک و محیط کار روی دوش خودتون بندازید و استفاده کنید.

      12 اسفند 1401 در 1:07 ب.ظ
  • ا. رحیمیان پاسخ

    سلام. من کرج زندگی میکنم، ارسال دستگاه اکسیژن ساز و بای پپ به کرج دارید؟

    13 اسفند 1401 در 9:27 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      بله در محدوده ی تهران در خدمت مشتریان عزیزمان هستیم

      14 اسفند 1401 در 7:12 ب.ظ
  • اصلانی پاسخ

    سلام، استفاده زیاد از دستگاه اکسیژن ساز سبب ایجاد پنوموتوراکس میشه؟؟

    7 خرداد 1402 در 11:58 ق.ظ
    • mmdin پاسخ

      سلام،استفاده از دستگاه اکسیژن ساز به هیچ عنوان سبب ایجاد پنوموتوراکس نمیشه.

      7 خرداد 1402 در 3:33 ب.ظ
  • مریم پاسخ

    درود بر شما
    پدر بنده دچار آسپیراسیون میشه و الآن دکتر بهمون گفته که باید برای اجاره دستگاه اکسیژن ساز اقدام کنیم و الان سوال برام پیش اومده که آیا برای درمان آسپیراسیون، دستگاه اکسیژن ساز مفید است یا خیر؟

    8 خرداد 1402 در 1:01 ب.ظ
    • mmdin پاسخ

      سلام.دوست عزیز دکتر دستگاه اکسیژن ساز را برای افزایش میزان اکسیژن خون یا همان سچوریشن خواسته وگرنه درمان آسپیراسیون ربطی به دستگاه اکسیژن ساز نداره.درمان آسپیراسیون،رفع علت زمینه ای و بیماری زمینه ای است و درمان های کمکی مثل فیزیوتراپی و کاردرمانی

      8 خرداد 1402 در 7:41 ب.ظ
  • مهین پاسخ

    سلام.کسانی که از دستگاه اکسیژن ساز خانگی استفاده میکنند اگر سوار ویلچر باشند چطور باید اکسیژن تراپی شوند؟؟

    8 خرداد 1402 در 6:37 ب.ظ
    • mmdin پاسخ

      سلام،یا دستگاه اکسیژن ساز پرتابل و قابل حمل و یا کپسول اکسیژن.دستگاه اکسیژن ساز خانگی به علت وزن زیاد نسبت به اکسیژن ساز پرتابل و عدم وجود باتری در آن،قابلیت پرتابل بودن ندارد.

      8 خرداد 1402 در 7:39 ب.ظ
  • حمید مرشدی پاسخ

    سلام، برای تخلیه عفونت ریه با لوله به چه لوازمی لازم داریم؟

    9 خرداد 1402 در 9:39 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام،دستگاه ساکشن خانگی، دستکش استریل، سوند نلاتون سبز یا نارنجی،گان یکبار مصرف،عینک محافظ چشم در برابر ترشحات ریه.

      17 خرداد 1402 در 10:23 ق.ظ
  • میلاد پاسخ

    سلام، پدر من انشالله دو روز دیگه از بیمارستان به منزل منتقل میشه فقط یه سوال برام پیش اومده که برای اجاره دستگاه اکسیژن ساز باید انواع ماسک اکسیژن رو تهیه کنیم یا فقط ماسک اکسیژن تهیه کنیم؟

    10 خرداد 1402 در 8:37 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام، بستگی به بیماری پدر شما و میزان درگیری ریه و میزان سطح اکسیژن خون ایشون داره تا دکتر تصمیم بگیره که ماسک ساده اکسیژن یا ماسک رزرو بگ  یا ماسک ونچوری و یا….را تجویز کنه

      17 خرداد 1402 در 10:23 ق.ظ
  • وحید نجفی پاسخ

    میشه از دستگاه اکسیژن ساز برای کسانی که ویلچر دارند و ویلچری هستند، استفاده کرد؟

    10 خرداد 1402 در 10:20 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      فقط از دستگاه اکسیژن ساز پرتابل میشه برای افرادی که ویلچری هستند استفاده کرد نه اکسیژن ساز خانگی

      17 خرداد 1402 در 10:24 ق.ظ
  • احمد پاسخ

    دستگاه اکسیژن ساز پنج لیتری جوابگوی همه ی مدهای ونتیلاتور خانگی هست یا نه باید دستگاه اکسیژن ساز ده لیتری تهیه کنیم؟

    12 خرداد 1402 در 8:39 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      بله دستگاه اکسیژن ساز پنج لیتری برای ونتیلاتور های خانگی کافی هست

      17 خرداد 1402 در 10:24 ق.ظ
    • اکرم پاسخ

      اکسیژن ساز پرتابل چه قیمتی داره ؟دست دوم هم داره؟

      9 آذر 1402 در 11:40 ق.ظ
      • ماهک مدیکال پاسخ

        دستگاه اکسیژن ساز پرتابل، بسته به نوع جنس و برند و کیفیت، از حدود 38 میلیون تا 165 میلیون. بله اکسیژن ساز پرتابل دست دوم هم موجوده

        11 آذر 1402 در 8:11 ق.ظ
  • ماهان پاسخ

    کسانی که از دستگاه اکسیژن ساز استفاده میکنند حتما باید دستگاه ساکشن ریه هم تهیه کنند؟

    13 خرداد 1402 در 10:45 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      استفاده یا عدم استفاده از دستگاه ساکشن ربطی به دستگاه اکسیژن ساز نداره، استفاده از دستگاه ساکشن ریه برای افرادی است که خلط و ترشحات دهان و ریه دارند و یا عفونت ریه دارند

      17 خرداد 1402 در 10:24 ق.ظ
  • اصغر حسنی پاسخ

    سلام،پدر من از دستگاه اکسیژن ساز استفاده میکند. برای اینکه علایم حیاتی پدرم رو مشاهده کنیم و مانند علائم روی مانیتور بیمارستان آن را مشاهده کنیم، باید چکار کنیم؟

    14 خرداد 1402 در 3:27 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی اجاره یا خریداری کنید

      17 خرداد 1402 در 10:24 ق.ظ
  • نجفی نژاد پاسخ

    متاسفانه مادر بنده از دستگاه اکسیژن ساز و ونتیلاتور استفاده میکنه و نیازمند ساکشن ریه هست، مهمترین عوارض ساکشن ریه چیست؟

    15 خرداد 1402 در 7:29 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      مهمترین عارضه ساکشن ریه تروماتیزه کردن دهان و دستگاه تنفس است، حتما توجه داشته باشید که باید افراد کارشناس و متخصص ساکشن ریه را انجام دهند نه افرادی که در این کار تخصص ندارند

      17 خرداد 1402 در 10:25 ق.ظ
  • سوران پاسخ

    میشه افرادی که تراکستومی دارند بدون دستگاه اکسیژن ساز در منزل مراقبت شوند؟

    19 خرداد 1402 در 5:16 ب.ظ
    • mmdin پاسخ

      اگر شرایط بالینی و علائم حیاتی بیمار در رنج نرمال باشد بله ولی وجود دستگاه اکسیژن ساز و دستگاه ساکشن برای بیمارانی که تراکستومی دارند یا اینتوبه هستند لازم و ضروری است.

      19 خرداد 1402 در 8:56 ب.ظ
  • ذبیحی پاسخ

    سلام من دانشجوی ترم دوم پرستاری هستم، میشه کار با دستگاه اکسیژن ساز و مدهای ونتیلاتور با زبان ساده رو به من آموزش بدید؟؟

    20 خرداد 1402 در 2:37 ب.ظ
    • mmdin پاسخ

      درود بر شما،شرکت ماهک مدیکال یک شرکت خدماتی تجهیزات پزشکی است نه آموزشی،معذرت میخوایم از شما

      20 خرداد 1402 در 9:48 ب.ظ
  • ابراهیم پاسخ

    از کجا بفهمم چه دستگاه اکسیژن سازی برای بیمارم مناسب است، بیمار بنده فیبروز ریه داره….؟!

    21 خرداد 1402 در 11:48 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      دوست عزیز بستگی به میزان درگیری ریه بیمار شما، نوع بیماری زمینه ای، داشتن یا نداشتن بیماری های دیگه مثل دیابت و فشارخون بالا ولی در کل باید دستگاهی انتخاب کنید که میزان اکسیژن خون فرد، بیشتر از 93درصد باشد و علائم بالینی بیمارتان نیز نرمال و stable باشد.

      22 خرداد 1402 در 2:38 ب.ظ
  • مرجان پاسخ

    سلام، برای خواهرم نیاز به دستگاه اینتوبه و دستگاه اکسیژن ساز خانگی و دستگاه ونتیلاتور خانگی داریم،خرید بصرفه است یا اجاره؟

    21 خرداد 1402 در 3:50 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام، خدمت شما ابتدا عرض کنم که اینتوبه دستگاه نیست بلکه یک پروسیجر است که لوله تنفسی داخل ریه بیمار قرار می دهند. در مورد دستگاه اکسیژن ساز و دستگاه ونتیلاتور نیز عرض کنم که اجاره به صرفه تر است.

      22 خرداد 1402 در 2:40 ب.ظ
  • مژده پاسخ

    چه دستگاه اکسیژن سازی بخریم که انواع ماسک های اکسیژن تراپی رو داشته باشه؟

    25 خرداد 1402 در 12:00 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام،تعداد ماسک های اکسیژن تراپی بسیار متنوع است به همین خاطر داخل همه ی دستگاه های اکسيژن ساز فقط دونوع ماسک اکسیژن ساده و سوند نازال قرار دارد.

      27 خرداد 1402 در 11:50 ب.ظ
  • اکرم پاسخ

    ببخشید علت داغ شدن دستگاه اکسیژن ساز چیه؟؟

    26 خرداد 1402 در 3:58 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      علل زیادی داره مهمترین آنها گرد و خاک موجود در دستگاه و فیلتر آنتی باکتریال که به مرور زمان ایجاد میشه و همچنین بالا و پایین شدن ولتاژ برق.داغ شدن دستگاه به برند دستگاه اکسیژن ساز خیلی ارتباط داره، چنذ برند دستگاه اکسیژن ساز بسیار کم سر و صدا هستند و موتور آنها مقاومت بالاتری داره و دیر گرم میکنه.

      27 خرداد 1402 در 11:55 ب.ظ
  • حمیدی پاسخ

    سلام، نحوه ساکشن بیمار اینتوبه چطوره؟

    27 خرداد 1402 در 10:57 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام،این کار باید حتما توسط افراد متخصص مانند پرستار بخش آی سی یو انجام شود.انجام آن توسط سوند نلاتون و دستگاه ساکشن به همراه وسایل محافظتی مانند دستکش و عینک صورت می پذیرد.

      27 خرداد 1402 در 11:57 ب.ظ
  • رحیم فر پاسخ

    بهترین دستگاه اکسیژن ساز برای بیماران کرونایی کدام دستگاه است؟؟

    27 خرداد 1402 در 11:40 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      اگر ازلحاظ لیتری منظورتون هست میشه گفت دستگاه اکسیژن ساز 10 لیتری میزان اکسیژن بیشتری به بیمار تحویل میده و اگر از لحاظ برندی منظورتونه باید گفت دستگاه اکسیژن ساز نایدک ولی تعیین نوع دستگاه اکسیژن ساز برای بیمار کرونایی و بیماران تنفسی دیگر به عهده ی پزشک معالج بیمار است.

      28 خرداد 1402 در 12:00 ق.ظ
  • جوادی پاسخ

    با سلام و خسته نباشید.بیمار بنده نیاز به دستگاه اکسیژن سازی داره که نبولایزر داشته باشه چون داروهای تنفسی زیادی براشون تجویز شده.چه پیشنهاد میدین؟؟

    30 خرداد 1402 در 12:15 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      درود، ممنونم.دستگاه های یوول و لانگفیان و زنیت مد دستگاه های خوبی هستند و نبولایزر دارند.

      31 خرداد 1402 در 11:13 ب.ظ
  • شاکری پاسخ

    پر کردن زئولیت دستگاه اکسیژن ساز هم انجام میدین؟

    30 خرداد 1402 در 6:45 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      درود بر شما، بله تعمیرات اکسیژن ساز و شارژ کردن پودر زئولیت هم انجام میدیم.

      31 خرداد 1402 در 11:14 ب.ظ
  • هورا پاسخ

    سلام.من سه سال پیش دستگاه اکسیژن ساز خریدم بیست روز استفاده کردم و تا الان خاموش بوده انباری.الان میخوام بدم یکی از دوستانم استفاده کنه که متاسفانه دستگاه آلارم سرویس میده.علتش چیه و باید چکار کنم؟؟

    31 خرداد 1402 در 8:46 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام. دوست عزیز عدم استفاده از دستگاه اکسیژن ساز به مدت طولانی سبب میشه پودر زئولیت دستگاه اکسیژن ساز خاصیت خود را از دست داده و میزان خلوص دستگاه اکسیژن ساز کم میشه.باید پودر زئولیت حتما تعویض شود.

      31 خرداد 1402 در 11:16 ب.ظ
  • مهدوی پاسخ

    سلام، من از دستگاه اکسیژن ساز یوول استفاده میکنم و راضی هستم منتهی چند روزی میشه احساس میکنم صدای دستگاه غیر عادی شده.مشاوره میدین لطفا که چکار کنم؟

    13 تیر 1402 در 11:08 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      درود بر شما.به احتمال زیاد بلبلنگ ها نیاز به تعویض دارند.

      13 تیر 1402 در 9:15 ب.ظ
  • سعید غلامی پاسخ

    سلام.دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل برای مسافرت در هواپیما یا قطار ، موجود دارید؟؟

    16 تیر 1402 در 1:23 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام بله.فروش دستگاه اکسیژن ساز پرتابل هم داریم

      17 تیر 1402 در 9:44 ق.ظ
  • عرفان پاسخ

    سلام، تعمیرات دستگاه اکسیژن ساز پرتابل اینوژن هم انجام میدین؟؟؟

    16 تیر 1402 در 11:33 ب.ظ
  • ابرهیمی پاسخ

    سلام.برای کم کردن صدای دستگاه اکسیژن ساز باید چکار کنیم؟؟

    25 تیر 1402 در 12:15 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      بلند بودن دستگاه اکسیژن ساز بنا به دلایل فنی است و باید سرویس شود.

      26 تیر 1402 در 10:14 ب.ظ
  • شایان پاسخ

    برای استفاده دستگاه اکسیژن ساز و اتصال به دستگاه بای پپ باید لیوان آب مقطر دستگاه اکسیژن ساز خالی باشه یا پر؟

    15 مرداد 1402 در 11:56 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام.لیوان دستگاه اکسیژن ساز برای اتصال به بای پپ و ونتیلاتور باید خالی باشه

      15 مرداد 1402 در 5:18 ب.ظ
  • بهرام پاسخ

    سلام.برادر بنده با مشکلات ریوی بستری هست در بیمارستان مسیح دانشوری و اکسیژن خونش بدون اکسیژن ساز ۸۸درصده.حالا اگر بخوایم منتقل کنیم خونه باید دستگاه اکسیژن ساز پنج لیتری و یا ده لیتری اجاره کنیم؟

    16 مرداد 1402 در 1:19 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      درود بر شما.دستگاه اکسیژن ساز 5 لیتری.البته توجه کنید عدد اکسیژن خون خیلی در تعیین نوع اکسیژن ساز موثر نیست و شما باید بیماری زمینه ای و نوع بیماری تنفسی بیمارتان را مد نظر قرار داده و با پزشک معالج مشورت کنید.

      16 مرداد 1402 در 3:16 ب.ظ
  • فتاح فر پاسخ

    سلام، از شما دستگاه اکسیژن ساز یوول خریداری کردیم که بسیار کم صدا و خوبه و ازش راضی هستیم ولی از برق میکشیم، صدای بوق ممتد میده.

    7 شهریور 1402 در 10:19 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      درور بر شما دوست عزیز.باید قبل از کشیدن سیم برق از پریز برق،دستگاه اکسیژن ساز یوول را توسط کلید پاوری که در پشت دستگاه تعبیه شده است،خاموش کنید.

      8 شهریور 1402 در 1:09 ب.ظ
  • مرتضی خانی پاسخ

    سلام.بنده یه دستگاه اکسیژن ساز دارم که برند یوول هست و کلا زیاد کار نکرده.بعد از حدود هشت ماه دستگاه رو روشن کردیم متاسفانه خلوص اکسیژن ۶۵درصد نشون میده.میشه راهنمایی کنید؟

    11 شهریور 1402 در 11:29 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام، نه تنها دستگاه اکسیژن ساز یوول بلکه تمامی دستگاه های اکسیژنساز خانگی، در صورت عدم استفاده دچار افت خلوص اکسیژن می شوند که علت آن هم رطوبت و تخریب پودر زئولیت است.

      19 شهریور 1402 در 11:22 ق.ظ
  • مرهمی پاسخ

    پدر بنده بیماری ریوی دارن و یک ساله از دستگاه اکسیژن ساز استفاده می کنند. الآن پزشک گفته دستگاه بای پپ هم بخرید، تفاوت این دو دستگاه چیه؟!چرا باید از هر دو استفاده کنه؟!

    11 آذر 1402 در 7:37 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام. دستگاه اکسیژن ساز و دستگاه بای پپ هر دو دستگاه کمک تنفسی هستند ولی کارایی هر دو متفاوته. دستگاه اکسیژنساز، اکسیژن تولید می کنه و دستگاه بای پپ اکسیژن و هوا پُرفشار وارد سیستم تنفسی بیمار خواهد کرد.

      11 آذر 1402 در 8:14 ق.ظ
  • جهانبخش پاسخ

    سلام، دستگاه اکسیژن ساز اکساز دارم نیاز به تعمیر داره، تعمیرات اکسیژنساز هم انجام میدید؟!

    12 آذر 1402 در 8:36 ق.ظ
    • mmdin پاسخ

      سلام بله. همه نوع دستگاه اکسیژ ساز تعمیر می کنیم.

      13 آذر 1402 در 2:48 ب.ظ
  • اردشیر پاسخ

    سلام.پدرم متاسفانه سرطان ریه دارن و از دستگاه اکسیژن ساز هشت لیتری آمریکایی استفاده میکنه و یک دقیقه نمیتونه بدون اکسیژن دوام بیاره، اگر برق قطع بشه به هر دلیلی، ما باید چکار کنیم؟!

    15 آذر 1402 در 8:24 ق.ظ
    • mmdin پاسخ

      سلام .برای ساعاتی که برق نیست می توانید کپسول اکسیژن بیست لیتری تهیه کنید. راه بهتری هم وجود داره و اون استفاده از موتور برق یا زنراتور برق است.

      15 آذر 1402 در 9:24 ب.ظ
  • علی اکبر پاسخ

    دستگاه های اکسیژن خانگی کدوم مدل باتری داره؟!

    16 آذر 1402 در 5:42 ب.ظ
    • mmdin پاسخ

      سلام.هیچکدام. دستگاه های اکسیژن ساز پرتابل، باتری دارند.

      16 آذر 1402 در 6:02 ب.ظ
  • میکاییل پاسخ

    سلام. دستگاه اکسیژن ساز بنده، پودرش تموم شده، شما انجام میدین؟!

    16 آذر 1402 در 6:14 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام دوست عزیز. اگر منظورتون پودر زئولیت هست، بله شارژ پودر زئولیت رو انجام میدیم.

      16 آذر 1402 در 6:16 ب.ظ
  • بهشتی پاسخ

    سلام من از دستگاه اکسیژن ساز پنج لیتری استفاده میکنم، دیشب یکدفعه ساعت دو شب صدای دستگاه عوض شد و از دستگاه پودر سفید خارج میشد. مشکلش چیه؟

    17 آذر 1402 در 2:11 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام دوست گرامی.متاسفانه مخزن پودر زئولیت دستگاه اکسیژن ساز شما شکسته شده است و نیاز به تعمیر اساسی دارد.

      17 آذر 1402 در 9:01 ب.ظ
  • رحمان پاسخ

    لیوان دستگاه اکسیژن ساز همه ی دستگاه یکیه؟

    17 آذر 1402 در 4:36 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام. خیر.دستگاه های اکسیژن ساز تنوع زیادی دارند و در حجم های متفاوت که لیوان های آنها با هم متفاوت است.

      17 آذر 1402 در 9:00 ب.ظ
  • نسترن پاسخ

    برای اجاره دستگاه اکسیژن ساز در تهران چطور باید اقدام کنیم؟

    17 آذر 1402 در 8:11 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام. با شماره تماس های ماهک مدیکال تماس گرفته تا در اسرع وقت کارشناسان ما در منزل شما، دستگاه اکسیژن ساز همراه با آموزش های لازم برایتان نصب و راه اندازی کنند.

      17 آذر 1402 در 8:56 ب.ظ
  • آرتین پاسخ

    برای اجاره دستگاه اکسیژن ساز آمریکایی، چطور اقدام کنیم؟

    18 آذر 1402 در 9:17 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      برای اجاره دستگاه اکسیژن ساز آمریکایی با شماره تلفن های ماهک مدیکال تماس گرفته تا اقدامات لازم برای نصب دستگاه اکسیژن ساز را برایتان انجام دهند.

      18 آذر 1402 در 9:30 ق.ظ
  • سیدی پاسخ

    اجاره دستگاه اکسیژن ساز در شرق تهران هم دارید؟

    20 آذر 1402 در 6:47 ق.ظ
  • زهرا پاسخ

    مریض چه مدت باید از دستگاه اکسیژن ساز استفاده کنه تا بهبود پیدا کنه؟

    20 آذر 1402 در 7:04 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام. بستگی به نوع بیماری و درگیری ریه و بیماری های زمینه ای فرد دارد ولی اکثریت بیماران نیازمند استفاده یک ماهه از دستگاه اکسیژن ساز هستند.

      20 آذر 1402 در 8:21 ق.ظ
  • مژگان پاسخ

    سلام.دستکاه اکسیژن ساز ده لیتری آمریکایی هم اجاره میدین؟

    20 آذر 1402 در 8:44 ب.ظ
  • اشکان پاسخ

    من برای مادرم از ماهک مدیکال دستگاه اکسیژن ساز اجاره کردم، عالی بودن. هم کیفیت هم پشتیبانی

    21 آذر 1402 در 8:51 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      ممنونم، انشالله مادرتون همیشه سالم و سلامت باشن

      21 آذر 1402 در 9:34 ب.ظ
  • اتابکی پاسخ

    اجاره دستگاه اکسیژن ساز در شرق تهران هم میدین؟

    21 آذر 1402 در 8:40 ب.ظ
  • النا پاسخ

    دستگاه اکسیژن ساز برادرم، صدای بلندی داره. میتونم از سوند اکسیژن ده متری استفاده کنم؟ از کجا باید پیدا کنم؟

    21 آذر 1402 در 8:49 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام. استفاده از این نوع سوند اکسیژن نازال میزان فشار اکسیژن را به علت فاصله بیش از حد با بیمار، کاهش می دهد، استفاده از راهکار دیگر برای شما توصیه می شود.

      21 آذر 1402 در 9:33 ب.ظ
  • نریمانی پاسخ

    سلام. بنده قصد خرید دستگاه اکسیژن ساز دست دوم را دارم. میشه راهنمایی کنید لطفا

    22 آذر 1402 در 8:58 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      درود بر شما، با پشتیبانی ماهک مدیکال تماس بگیرید تا کارتون رو انجام بدهند.

      23 آذر 1402 در 12:57 ق.ظ
  • شاهین پاسخ

    اجاره دستگاه اکسیژن ساز برای کردان میخوام. ارسال دارید؟

    24 آذر 1402 در 5:01 ب.ظ
  • رنجبر پاسخ

    اجاره دستگاه اکسیژن ساز در کوهسار هم دارید؟

    25 آذر 1402 در 8:17 ب.ظ
  • پاکروان پاسخ

    سلام، اجاره دستگاه اکسیژن ساز لانگفیان موجود دارید؟

    25 آذر 1402 در 10:16 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام، بله اجاره دستگاه اکسیژن ساز لانگفیان هم موجود داریم.

      27 آذر 1402 در 9:14 ق.ظ
  • اکبر پاسخ

    سلام. اجاره دستگاه اکسیژن ساز در روزهای تعطیل هم انجام میدهید؟

    26 آذر 1402 در 1:53 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام، بله ماهک مدیکال اجاره دستگاه اکسیژن ساز بصورت هر روز و شبانه روزی انجام می دهد.

      27 آذر 1402 در 9:11 ق.ظ
  • نسترن پاسخ

    اجاره دستگاه اکسیژن ساز در شمال تهران هم میدید؟

    26 آذر 1402 در 3:09 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام، بله اجاره دستگاه اکسیژن ساز شمال تهران هم داریم.

      27 آذر 1402 در 9:10 ق.ظ
  • مهشاد پاسخ

    سلام، اگر دستگاه اکسیژن ساز اجاره کردیم و نیمه های شب خراب شد به هر دلیلی، تکلیف چیه؟

    26 آذر 1402 در 11:23 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام دوست گرامی، ماهک مدیکال شبانه روزی در خدمت شماست. سریعا تیم پشتیبانی دستگاه اکسیژن ساز را برایتان تعویض خواهد کرد.

      27 آذر 1402 در 9:10 ق.ظ
  • فرزانه پاسخ

    یک دستگاه اکسیژن ساز میخوام که هم کم صدا باشه و هم بتونه حداقل ۲۰ ساعت در شبانه روز روشن باشه.ممنون میشم بابت خرید دستگاه اکسیژن ساز به من مشاوره بدید…

    27 آذر 1402 در 1:37 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام، برای خرید دستگاه اکسیژن ساز با این مشخصات می توانید دستگاه یوول یا دستگاه نایدک خریداری کنید.

      27 آذر 1402 در 9:07 ق.ظ
  • منصوری پاسخ

    منزل ما تهرانپارسه، برای اجاره دستگاه اکسیژن ساز در شرق تهران، چند ساعت طول میکشه که اکسیژن ساز برسه به دست ما؟

    27 آذر 1402 در 10:28 ب.ظ
  • منصوریان پاسخ

    سلام. یک دستگاه اکسیژن ساز خانگی ارزان قیمت میخوام، چی پیشنهاد میکنید؟

    28 آذر 1402 در 10:24 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام، دستگاه اکسیژن ساز خانگی ارزان قیمت اکساز یا سوشیا را به شما پیشنهاد می کنیم.

      29 آذر 1402 در 3:32 ب.ظ
  • کارن پاسخ

    سلام. من بیماری آسم دارم و میخواستم حدود قیمت دستگاه اکسیژن ساز برقی را بدانم. ممنون میشم راهنمایی کنید.

    28 آذر 1402 در 10:47 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      حدود قیمت دستگاه اکسیژن ساز برقی از 19 میلیون تا حدود 43 میلیون است.

      29 آذر 1402 در 3:31 ب.ظ
  • فولادلو پاسخ

    بهترین دستگاه اکسیژن ساز برقی برای بیماران تنفسی چه دستگاهیه؟

    28 آذر 1402 در 10:58 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      بهترین دستگاه اکسیژن ساز برقی برای بیماران تنفسی حاد و مزمن، دستگاه نایدک آمریکایی است.

      29 آذر 1402 در 3:31 ب.ظ
  • باقری پاسخ

    دستگاه اکسیژن ساز ارزان قیمت میخوام بخرم، چی پیشنهاد می کنید؟

    29 آذر 1402 در 12:54 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      دستگاه اکسیژن ساز ارزان قیمت 5 لیتری، برند اکساز و سوشیا هستند.

      29 آذر 1402 در 3:25 ب.ظ
  • اشکان نژاد پاسخ

    دستگاه اکسیژن ساز ارزان قیمت ۱۰ لیتری چه دستگاهی پیشنهاد میدین؟

    30 آذر 1402 در 9:35 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام، سوشیا یا همان نفس یار، دستگاه اکسیژن ساز ارزان قیمت ۱۰ لیتری است.

      30 آذر 1402 در 7:17 ب.ظ
  • یلدا پاسخ

    بهترین دستگاه اکسیژن ساز برقی برای بیماران تنفسی، چه اکسیژن سازی است؟

    30 آذر 1402 در 11:05 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      بهترین دستگاه اکسیژن ساز برقی برای بیماران تنفسی، دستگاه اکسیژن ساز نایدک آمریکایی است.

      30 آذر 1402 در 7:16 ب.ظ
  • آرمان پاسخ

    دستگاه اکسیژن ساز برای بیماران ریوی مناسبه یا کپسول اکسیژن؟

    30 آذر 1402 در 10:56 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      دستگاه اکسیژن ساز خانگی بسیار از کپسول اکسیژن بهتره، هم شارژ نیاز ندارد و هم کاملآ اکسیژن بهداشتی دارد.

      1 دی 1402 در 8:56 ب.ظ
  • رادفر پاسخ

    بهترین دستگاه اکسیژن ساز خانگی برای بیماران تنفسی، هم برای خرید و هم برای اجاره اکسیژن ساز، چه دستگاهیه؟

    1 دی 1402 در 10:44 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      بهترین دستگاه اکسیژن ساز خانگی برای بیماران تنفسی، دستگاه نایدک یا یوول است.

      2 دی 1402 در 8:11 ق.ظ
  • حشمت پاسخ

    سلام. دستگاه اکسیژن ساز اجاره ای چه برندی موجود دارید؟

    2 دی 1402 در 2:30 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام. دستگاه اکسیژن ساز اجاره ای چینی و آمریکایی و ایرانی

      2 دی 1402 در 9:37 ب.ظ
  • رامتین پاسخ

    اجاره دستگاه اکسیژن ساز اصفهان هم دارید؟

    3 دی 1402 در 8:24 ق.ظ
  • رشتیانی پاسخ

    دستگاه اکسیژن ساز خانگی اکساز هم تعمییرات دارید؟

    3 دی 1402 در 9:53 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام. بله دستگاه اکسیژن ساز خانگی اکساز هم تعمییر خواهیم کرد.

      4 دی 1402 در 8:28 ق.ظ
  • محراب پاسخ

    اجاره دستگاه اکسیژن ساز ده لیتری بهتره یا اجاره دستگاه اکسیژن ساز پنج لیتری؟

    4 دی 1402 در 10:43 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام. بستگی به میزان اکسیژن خون بیمار داره و بسته به نیاز بیمار

      5 دی 1402 در 8:03 ب.ظ
  • رضوی پاسخ

    دستگاه اکسیژن ساز یوول، نبولایزر داره؟

    4 دی 1402 در 2:55 ب.ظ
  • رضاخانی پاسخ

    سلام. من از دستگاه اکسیژن ساز برقی استفاده میکنم دیروز لیوانش شکسته.لیوان دستگاه اکسیژن ساز موجود دارید؟

    4 دی 1402 در 4:01 ب.ظ
  • لاله پاسخ

    اجاره دستگاه اکسیژن ساز هشت لیتری آمریکایی موجود دارید؟

    5 دی 1402 در 10:34 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام. بله اجاره دستگاه اکسیژن ساز هشت لیتری آمریکایی هم داریم.

      5 دی 1402 در 8:04 ب.ظ
  • بهنام پاسخ

    اجاره دستگاه اکسیژن ساز ده لیتری چینی بهتره یا هشت لیتری آمریکایی؟

    5 دی 1402 در 10:42 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام، اجاره دستگاه اکسیژن ساز هشت لیتری آمریکایی

      5 دی 1402 در 8:05 ب.ظ
  • سید هادی پاسخ

    سلام. من از شهرک گلستان چیتگر ازتون دستگاه اکسیژن ساز برقی خانگی اجاره کردم خواستم بابت دستگاه خوبی که به من دادین، تشکر کنم. ممنونم

    5 دی 1402 در 2:03 ب.ظ
  • انسیه پاسخ

    هزینه تعمیر دستگاه اکسیژن ساز، چنده؟

    5 دی 1402 در 3:23 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام. بستگی به نوع ئستگاه اکسیژن ساز شما و نوع خرابی دستگاه اکسیژن سازتان دارد.

      5 دی 1402 در 8:06 ب.ظ
  • محمد رضا پاسخ

    سلام. شما طرف قرارداد با بیمه ایران هم هستید؟

    6 دی 1402 در 9:19 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام. خیر. ماهک مدیکال یک مجموعه کاملآ خصوصی است.

      7 دی 1402 در 7:29 ب.ظ
  • مهدی بابایی پاسخ

    چرا بعضی شرکتها اجاره دستگاه اکسیژن ساز قیمت پایینتر میدن؟

    6 دی 1402 در 10:52 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      کیفیت اکسیژن ساز و سالم بودن و برند اکسیژن ساز در قیمت گذاری اجاره دستگاه اکسیژن ساز اهمیت دارند.

      7 دی 1402 در 7:29 ب.ظ
  • ع شریعت پاسخ

    سلام. من از شما برای مادرم دستگاه اکسیژن ساز اجاره کردم و الان یک ساله دارن استفاده میکنن و هیچ گونه مشکلی برای دستگاه پیش نیامده خدا را شکر. خواستم تشکر کنم ازتون

    6 دی 1402 در 11:19 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام. خدا را شکر که مادرتون در سلامت کامل هستند.مجموعه ماهک مدیکال بصورت تخصصی در خدمت بیماران هست

      7 دی 1402 در 7:28 ب.ظ
  • قاسم پاسخ

    دستگاه اکسیژن ساز ای جی تی موجود دارید؟

    6 دی 1402 در 12:42 ق.ظ
  • مهرجو پاسخ

    سلام. فیلتر دستگاه اکسیژن ساز هم تعویض می کنید؟

    7 دی 1402 در 11:00 ق.ظ
  • تهرانی پاسخ

    اجاره دستگاه اکسیژن ساز خانگی برای بیماران تنفسی استفاده میشه؟

    8 دی 1402 در 12:05 ق.ظ
  • احمدی نژاد پاسخ

    دستگاه اکسیژن ساز محیط چه فرقی با دستگاه اکسیژن تنفسی دارد؟

    10 دی 1402 در 8:59 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام. دستگاه اکسیژن ساز تنفسی برای بیماران تنفسی است ولی برای تصفیه محیط، از دستگاه تصفیه هوا استفاده کنید.

      11 دی 1402 در 8:43 ب.ظ
  • باقریان پاسخ

    میزان اکسیژن خون در حالت خوابیده چقدر باید باشد؟

    10 دی 1402 در 11:06 ق.ظ
  • سعید پاسخ

    سلام، شما نمایندگی اکسیژن ساز یوول هستید؟

    10 دی 1402 در 12:19 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام. ماهک مدیکال نمایندگی اکسیژن ساز یوول نیست، مرکز فروش دستگاه های اکسیژن ساز است.

      11 دی 1402 در 8:45 ب.ظ
  • علی اصغر پاسخ

    ممنون از راهنمایی و توضیحات کامل ماهک مدیکال در مورد اجاره اکسیژن ساز

    10 دی 1402 در 7:07 ب.ظ
  • غلامیان پاسخ

    برای افزایش اکسیژن خون در خانه، میشه از دستگاه اکسیژن ساز در روزهای آلوده استفاده کرد؟

    11 دی 1402 در 7:01 ق.ظ
  • علی محمدی پاسخ

    من به مدت شش ماه دستگاه اکسیژن ساز از شما اجاره کردم و خدا را شکر بیمارم از نظر تنفسی و میزان اکسیژن خون، بسیار عالی شد. ممنونم و بسیار تشکر میکنم ازتون.

    11 دی 1402 در 3:31 ب.ظ
  • ماهک پاسخ

    من از ماهک مدیکال دستگاه اکسیژن ساز اجاره کردم در کمتر از یک ساعت، اکسیژن ساز در منزل بنده نصب شد.ممنونم

    14 دی 1402 در 9:57 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      درود بر شما.ب امید خدا هر چه سریعتر مریضتون سلامتی خود را بدست بیارن

      14 دی 1402 در 6:46 ب.ظ
  • مقصود پاسخ

    دستگاه اکسیژن ساز آمریکایی نایدک برای من تعمیر کردن، نصف قیمت شرکت

    14 دی 1402 در 1:37 ب.ظ
  • نقی پاسخ

    هزینه نصب دستگاه اکسیژن ساز پنج لیتری چنده؟

    28 دی 1402 در 10:38 ب.ظ
  • امیر رضا پاسخ

    بنده از ماهک مدیکال دستگاه اکسیژن ساز هشت لیتری آمریکایی اجاره کردم بسیار راضی بودم. بسیار ممنون از ماهک مدیکال

    1 بهمن 1402 در 1:43 ب.ظ
  • سپهر پاسخ

    برای بیماران تنفسی و فیبروز ریه، دستگاه هشت لیتری آمریکایی توصیه میکنید یا دستگاه ده لیتری چینی؟

    13 بهمن 1402 در 10:19 ب.ظ
  • جعفر پاسخ

    فروش دستگاه اکسیژن ساز پرتابل دارید؟

    18 بهمن 1402 در 11:53 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام بله، برای خرید دستگاه اکسیژن ساز پرتابل با شماره های ماهک مدیکال تماس بگیرید.

      23 بهمن 1402 در 5:16 ب.ظ
  • نصرالله نژاد پاسخ

    لیوان دستگاه اکسیژن ساز من شکسته شده، از کجا باید تهیه کنم؟

    19 بهمن 1402 در 9:35 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام، با شماره تماس های ماهک مدیکال تماس بگیرید تا براتون ارسال کنند.

      23 بهمن 1402 در 5:14 ب.ظ
  • احسان رضایی پاسخ

    دستگاه اکسیژن ساز آکبند پرتابل موجود دارید؟

    21 بهمن 1402 در 2:52 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام، بله انواع دستگاه اکسیژن ساز پُرتابل برای فروش موجود داریم.

      23 بهمن 1402 در 5:11 ب.ظ
  • مرادنزاد پاسخ

    ممنون از ماهک مدیکال جهت نصب سریع دستگاه اکسیژن ساز

    22 بهمن 1402 در 11:20 ب.ظ
  • نصیری پاسخ

    قیمت دستگاه اکسیژن ساز پرتابل چقدر است؟

    24 بهمن 1402 در 10:59 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام، دستگاه اکسیژن ساز پرتابل از 95 میلیون تومان موجود داریم تا 230 میلیون تومان

      25 بهمن 1402 در 8:56 ق.ظ
  • بردیا پاسخ

    سلام.دستگاه پرتابل اکسیژن ساز آکبند برای مسافرت هوایی میخوام، قیمت ها رو می فرمایید لطفا؟

    27 بهمن 1402 در 12:49 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام. دستگاه اکسیژن ساز پرتابل برای مسافرت های هوایی تنوع فراوان دارد، لطفأ با شماره تماس های ماهک مدیکال تماس بگیرید تا همه ی قیمت ها را برای شما اعلام کنند.

      29 بهمن 1402 در 6:25 ب.ظ
  • اخگر پاسخ

    قیمت اکسیژن ساز برقی دست دوم چقدر است؟

    29 بهمن 1402 در 8:01 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام. قیمت اکسیژن ساز برقی دست دوم بستگی به نوع برند و ساعت کارکرد دستگاه اکسیژن ساز داره. لطفآ با پشتیبانی ماهک مدیکال تماس بگیرید تا راهنماییتان کنند.

      29 بهمن 1402 در 6:30 ب.ظ
  • الهه پاسخ

    دستگاه پرتابل اکسیژن ساز کارکرده موجود دارید؟

    3 اسفند 1402 در 4:11 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      دستگاه اکسیژن ساز پرتابل آکبند موجود داریم.

      5 اسفند 1402 در 10:26 ق.ظ
  • حسنی پاسخ

    برای عیب یابی دستگاه اکسیژن ساز نفس یار باید کجا مراجعه کنیم؟

    3 اسفند 1402 در 10:40 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      برای عیب یابی دستگاه اکسیژن ساز نفس یار با شرکت تولید کننده ی دستگاه اکسیژن ساز سوشیا تماس بگیرید. تلفن تماس در سایت ها موجود است.

      5 اسفند 1402 در 10:24 ق.ظ
  • احمد پاسخ

    قیمت دستگاه اکسیژن ساز کوچک برای بیرون رفتن و مسافرت چقدر است؟

    5 اسفند 1402 در 3:19 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      برای استعلام قیمت دستگاه اکسیژن ساز کوچک یا همان اکسیژن ساز قابل حمل و پُرتابل، لطفآ با پشتیبانی ماهک مدیکال تماس بگیرید.

      6 اسفند 1402 در 11:32 ق.ظ
  • فرزام پور پاسخ

    قیمت دستگاه اکسیژن ساز آمریکایی دست دوم چه رنج قیمته؟

    7 اسفند 1402 در 8:54 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      قیمت دستگاه اکسیژن ساز آمریکایی بستگی به نوع برند دستگاه، ساعت کارکرد و میزان سالم بودن دستگاه دارد.

      8 اسفند 1402 در 12:52 ق.ظ
  • کوخابی پاسخ

    قیمت اکسیژن ساز زیکلاس مد دست دوم چند هست؟

    8 اسفند 1402 در 11:40 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      قیمت دستگاه اکسیژن ساز زیکلاس مد دست دوم بستگی به سالم بودن و میزان ساعت کارکرد دستگاه داره

      9 اسفند 1402 در 10:44 ق.ظ
  • خدابخشی پاسخ

    قیمت اکسیژن برقی برای استفاده بیمار در منزل چقدره؟

    9 اسفند 1402 در 11:32 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      اگر منظورتون از قیمت اکسیژن برقی همان دستگاه اکسیژن ساز برقی است، قیمت اکسیژن ساز 5 لیتری از 20 میلیون تا 66 میلیون است.

      10 اسفند 1402 در 5:31 ب.ظ
  • کندری پاسخ

    دستگاه اکسیژن ساز برای بیماران تنفسی فقط کاربرد دارد یا برای افراد معمولی نیز قابل استفاده است؟

    11 اسفند 1402 در 7:41 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      دستگاه اکسیژن ساز میتونه برای افراد معمولی در روزهای آلوده سال و در شهرهای صنعتی و پُرجمعیت نیز استفاده شود.

      13 اسفند 1402 در 8:49 ق.ظ
  • ساج پاسخ

    سلام، من یک اکسیژن ساز کوچک همراه که وزن کم داشته باشه و باطری خوب می خوام، چی پیشنهاد میدین؟

    19 اسفند 1402 در 10:05 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام، از دستگاه اکسیژن ساز پُرتابل اینوژن استفاده کنید.

      20 اسفند 1402 در 11:45 ق.ظ
  • بیتا پاسخ

    دستگاه اکسیژن ساز محیطی هم موجود دارید؟

    24 اسفند 1402 در 10:55 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      دستگاه اکسیژن ساز برای بیماران تنفسی مورد استفاده قرار می گیرد و از طریق ماسک اکسیژن، میزان اکسیژن مورد نیاز بیمار را افزایش می دهند ولی شما برای پاکسازی هوای محیط باید از دستگاه تصفیه هوا استفاده کنید.

      28 اسفند 1402 در 8:03 ب.ظ
  • حدیث پاسخ

    دستگاه اكسيژن ساز خانگي بدون برق کار میکنه؟باتری داره؟

    25 اسفند 1402 در 7:44 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      دستگاه اكسيژن ساز خانگي باتری ندارد و بدون برق کار نمی کند.

      28 اسفند 1402 در 8:06 ب.ظ
  • گلدیس پاسخ

    شما در روزهای تعطیل عید نوروز هم خدمات اجاره اکسیژن ساز و تجهیزات پزشکی رو انجام میدین یا تا ششم تعطیل هستید؟

    29 اسفند 1402 در 6:36 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام. ماهک مدیکال در روزهای تعطیل عید هم در خدمت بیماران گرامی می باشد و بدون تعطیلی و 24 ساعته برای خدمت به بیماران و مدد جویان آماده است.

      1 فروردین 1403 در 2:06 ق.ظ
  • مامک پاسخ

    سلام، چرا قیمت اجاره دستگاه اکسیژن ساز متفاوته و هر تجهیزات پزشکی یه قیمت میده؟

    2 فروردین 1403 در 8:58 ب.ظ
    • mmdin پاسخ

      درود بر شما، قیمت اجاره دستگاه اکسیژن ساز بستگی به نوع دستگاه و کم صدا بودن آن و همچنین میزان کارکرد آن دارد.

      4 فروردین 1403 در 9:51 ب.ظ
  • شیرین پاسخ

    خواهر بنده متاسفانه اصلآ نفس ندارم و متصل به دستگاه کمک تنفسی هست و نیاز به دستگاه اکسیژن ساز بصورت ۲۴ ساعته داره، چه دستگاهی استفاده کنیم که با مشکل برنخوریم.

    3 فروردین 1403 در 1:02 ق.ظ
    • mmdin پاسخ

      سلام، برای اطمینان از دو عدد دستگاه اکسیژن ساز استفاده کنید و پس از 3 تا 4 ساعت استفاده از هر دستگاه اکسیژن ساز، دستگاه را تعویض کرده و دستگاه اکسیژن ساز دیگر را خاموش کنید تا خنک شود. این کار عُمر دستگاه اکسیژن ساز را دو چندان می کند.

      4 فروردین 1403 در 9:50 ب.ظ
  • درنا پاسخ

    دستگاه اکسیژن ساز ده لیتری برای بیماران تنفسی مفیده یا پنج لیتری؟

    4 فروردین 1403 در 9:59 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      هم دستگاه اکسیژن ساز ده لیتری و هم دستگاه اکسیژن ساز پنج لیتری برای بیماران تنفسی مفید هستند، تفاوت استفاده از دستگاه اکسیژن ساز 5 لیتری و 10 لیتری در میزان درگیری ریه و اکسیژن دریافتی بیمار است.

      6 فروردین 1403 در 12:29 ق.ظ
  • مازیار پاسخ

    اجاره دستگاه اکسیژن ساز در غرب تهران هم انجام میدید؟

    4 فروردین 1403 در 10:28 ب.ظ
  • محمد سلطانی پاسخ

    سلام.

    خدا پدر مادرتو بیامرزه که توضیحات خوبی تو سایتت نوشتی. خیلی خوب بود

    6 فروردین 1403 در 6:22 ق.ظ
  • رضا گلپوش پاسخ

    اجاره دستگاه اکسیژن ساز هلال احمر بهتره یا شرکتهای خصوصی؟

    16 فروردین 1403 در 11:29 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      اجاره دستگاه اکسیژن ساز باید از مراکز معتبر تجهیزات پزشکی انجام شود تا دستگاه کم صدا و با کیفیتی را به شما ارائه دهند.

      16 فروردین 1403 در 9:08 ب.ظ
  • ناصر پاسخ

    بنده کارم آبکاری و برش فلزات گرانبها مثل نقره است و از کپسول اکسیژن استفاده میکنم منتهی بخاطر خطرات کپسول، میخوام دستگاه اکسیژن ساز بخرم ولی نمیدانم چه دستگاهی بخرم، میشه منو راهنمایی کنید لطفآ؟!

    17 فروردین 1403 در 10:03 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام. شما می توانید به مدت یک ماه دستگاه اکسیژن ساز 8 لیتری آمریکایی اجاره کنید و اگر میزان جریان آن برای کار شما مناسب بود، برای خرید اقدام کنید.

      18 فروردین 1403 در 8:37 ق.ظ
  • شهرابی پاسخ

    سلام، خواهرم بیماری تنفسی مزمن داره و پزشک گفته باید از دستگاه اکسیژن سازی پنج لیتری استفاده کنید که حتما نبولایزر داشته باشه، چه دستگاهی را به ما پیشنهاد میدید؟

    18 فروردین 1403 در 2:41 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام، دستگاه اکسیژن ساز یوول 5 لیتری نبولایزر دارد و از نظر کیفیت نیز بسیار دستگاه خوبی است.

      18 فروردین 1403 در 6:28 ب.ظ
  • ریزان پاسخ

    من یک دستگاه اکسیژن ساز دارم و برای پدرم استفاده میکنم، احساس میکنم فشار اکسیژن خروجی دستگاه کم شده. میشه بفرمایید علتش چی هست؟

    22 فروردین 1403 در 12:48 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      اگر صدای دستگاه تغییر نکرده باشه و کمپرسور و شیر برقی دستگاه همچنان سالم باشه، به احتمال لیوان دستگاه را محکم نبستید یا بیش از اندازه آب داخل لیوان ریختین.

      25 فروردین 1403 در 7:58 ق.ظ
  • خوش باور پاسخ

    برای اجاره دستگاه اکسیژن ساز از شما، باید خودمون بیایم دستگاه رو تحویل بگیریم؟

    24 فروردین 1403 در 2:58 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      خیر، برای اجاره دستگاه اکسیژن ساز از ماهک مدیکال، نیاز به مراجعه حضوری شما نیست بلکه کارشناس در منزل شما، دستگاه اکسیژن ساز را نصب می کند.

      25 فروردین 1403 در 7:59 ق.ظ
  • رضا بوری پاسخ

    دستگاه اکسیژن ساز نایدک دارم که ۱۴۰ ساعت کار کرده، بیمارم دیگه نیاز نداره، شما میخرین از ما؟

    25 فروردین 1403 در 4:08 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      بله، لطفا با شماره های ماهک مدیکال تماس بگیرید تا قیمت خرید دستگاه اکسیژن ساز را به شما اعلام کنند.

      26 فروردین 1403 در 8:52 ق.ظ
  • دباغ پاسخ

    اجاره دستگاه اکسیژن ساز زیکلاس رو موجود دارید؟

    29 فروردین 1403 در 4:37 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

has been added to your cart.
پرداخت