خرید دستگاه بای پپ 1403

دستگاه بای پپ و قیمت خرید دستگاه بای پپ با برندهای متنوع و قیمت بسیار مناسب

انواع دستگاه بای پپ در برندهای متنوع از جمله بای پپ سفام، بای پپ بی ام سی، دستگاه بای پپ رسمد،بای پپ لون اشتاین و قیمت های بسیار مناسب در تجهیزات پزشکی ماهک مدیکال موجود می باشد. انواع دستگاه بای پپ با گارانتی معتبر به صورت اینترنتی نیز در ماهک مدیکال موجود و قابل عرضه است.

خرید دستگاه بای پپ برای بیمارانی که مشکلات تنفسی دارند و با عفونت های باکتریایی و یا ویروسی ریه، دست و پنجه نرم می کنند و تنفسشان از حالت طبیعی خارج شده است، بسیار مفید و اثربخش است و می تواند در انجام تنفس طبیعی برای بیمار، بسیار کمک کننده باشد و بیمار را از مرگ حتمی نجات دهد.

دستگاه بای پپ

دستگاه بای پپ (Bipap) چیست؟

دستگاه بای پپ، دستگاهی کمک تنفسی است که فشار هوای داخل ریه را افزایش می دهد و سبب افزایش انجام تبادلات گازی در ریه می گردد. بای پپ به معنی ایجاد دو فشار مثبت راه هوایی ، هم هنگام دم (IPAP) و هم هنگام بازدم (EPAP) ، می باشد. دستگاه بای پپ انسداد سیستم تنفس را با بالا بردن فشار هوایی در سیستم تنفس، به جذب اکسیژن و دفع دی اکسید کربن کمک می کند.

خرید دستگاه بای پپ

انواع دستگاه های کمک تنفسی از نظر استاندارهای آمریکا و طبق گفته FDA:

  • Continuous Ventilators
    Mechanically controls or helps patients’ breathing while delivering a set amount of oxygen
  • Bilevel Positive Airway Pressure Machines
    Pumps air under varying pressure into the airway of the lungs. BiPAP machines use a higher pressure when you breathe in and lower pressure when you breathe out. These devices are also prescribed to people with obstructive sleep apnea to keep their airways open during sleep
  • Continuous Positive Airway Pressure (CPAP) Machines
    Keeps your airway open by providing a stream of air at a continuous pressure through a mask. CPAP machines are often prescribed to people with obstructive sleep apnea to keep their airways open during sleep

اجاره دستگاه بای پپ مقرون به صرفه است یا خرید دستگاه بای پپ؟

مدهای دستگاه بای پپ

  1. حالت خودبخودی (S): در حالت spont تمام نفس ها توسط بیمار تحریک و چرخه می شوند. دستگاه فشار از پیش تنظیم شده را در طول دم و بازدم ارائه می دهد. هیچ نفسی که به طور خودکار تحویل داده می شود، استنشاق نمی شود و از طرف دستگاه بای پپ، از نظر تعداد تنفس، هیچ گونه کمکی به بیمار نمی شود. در مد s ، کلیه ی نفس های بیمار خودبخودی و دستگاه فقط در میزان فشار راه هوایی به بیمار کمک می کند نه تعداد تنفس بیمار. بیمار تعداد تنفس را انجام می دهد و دستگاه در پاسخ به دم و بازدم، میزان فشار راه هوایی را بالا می برد.
  2. حالت زمان‌بندی شده با خودبخودی (S/T): در مد زمان بندی شده با خودبخودی، نفس‌های بیمار راه‌اندازی می‌شوند و دستگاه بای پپ نیز راه‌اندازی می‌شود، بیمار چرخه تنفس را انجام می دهد و دستگاه بای پپ نیز چرخه ی تنفس تنظیمی را انجام می دهد.در مد S/T هم بیمار تنفس های خود را انجام می دهد و هم بای پپ،تعداد تنفس هایی را که بر روی آن تنظیم شده است را، به بیمار تحویل می دهد و میشه گفت این مد تلفیقی از تنفس بیمار و دستگاه بای پپ است که ما تنفس پشتیبان و همچنین Ti را تنظیم می کنیم. اگر بیمار در طول زمان تعیین شده تنفس را شروع نکند، دستگاه به طور خودکار نفس را تحویل می دهد.
  3. حالت زمان‌دار (T): دستگاه بای پپ در حالت T به تلاش برای تحریک تنفس بیمار متکی نیست. تمام تنفس ها به طور خودکار تحویل و تنظیم می شوند. بنابراین این یک حالت چرخه‌ای و ماشینی است. تهویه Bi-PAP یک نوع تهویه غیرتهاجمی نقش بسیار مهمی در پیشگیری از تهویه تهاجمی بیماران از خطرات و عوارض آن دارد. Bi-PAP همیشه بر تهویه تهاجمی ارجحیت دارد و اولین قدم درمانی در نارسایی های تنفسی است و نقش عمده ای در نارسایی حاد تنفسی دارد.

نحوه نصب و چگونگی استفاده از دستگاه بای پپ

تفاوت دستگاه بای پپ با دستگاه سی پپ

چرا باید بعضی افراد، از دستگاه بای پپ (Bipap) استفاده کنند؟

بسیاری از انسان ها، بنا به دلایل مختلف، دچار مشکلات و بیماری های تنفسی می شوند و در نتیجه بافت ریه دیگر توانایی و کاربرد قبل از بیماری را ندارد و مهمترین وظیفه ریه که انجام تبادلات گازی (جذب اکسیژن و دفع دی اکسید کربن) است، به راحتی صورت نخواهد گرفت و فرد در معرض کمبود اکسیژن قرار خواهد گرفت.

وقتی ریه یک فرد به بیماری های تنفسی مثل کرونا مبتلا می شود دیگر ریه فرد بیمار قادر به انجام تبادلات گازی (جذب اکسیژن و دفع دی اکسید کربن) نخواهد بود و در نتیجه بافت های بدن آن فرد با کمبود اکسیژن مواجهه خواهد شد و به راحتی می تواند بیمار را به کام مرگ بکشاند.

در حالت طبیعی، ریه ها، هنگام نفس کشیدن فرد، منبسط می شوند و برونش ها و کیسه های هوایی، پر از هوای اکسیژن دار می شوند و جذب اکسیژن و دفع دی اکسید کربن به راحتی صورت خواهد گرفت و اکسیژن مورد نیاز بدن تأمین می گردد اما هنگامی که فرد به بیماری تنفسی مثل پنومونی و یا کرونا مبتلا می شود برونش ها و کیسه های هوایی از حالت طبیعی خارج شده و حالت ارتجاعی خود را از دست می دهند.

در این زمان کیسه های هوایی قدرت انبساط خود را از دست داده و در نتیجه هوای اکسیژن دار، به میزان کافی وارد ریه ها نمی شود و فرد دچار افت اکسیژن می شود. اینجاست که خرید دستگاه بای پپ مناسب می تواند حیات فرد را از خطر مرگ نجات دهد.

دستگاه بای پپ

دستگاه بای پپ

دستگاه بای پپ چیست و عملکرد دستگاه بای پپ چگونه است؟

دستگاه بای پپ یک دستگاه کمک تنفسی ریه است که میزان هوای داخل ریه را در بیمارانی که مشکل ریوی دارند، افزایش می دهد. دستگاه بای پپ با موتور دمنده ای که دارد یک فشار مثبت راه هوایی هنگام دم (IPAP) و یک فشار مثبت راه هوایی حین بازدم (EPAP) اعمال می کند تا از این طریق، میزان فشار هوا در ریه ها افزایش پیدا کند و میزان اکسیژن خون اشباع شده در فرد بیمار افزایش پیدا کند.

اعمال فشار از طریق موتور دمنده دستگاه بای پپ ایجاد می شود و این فشار مثبت هوا، از طریق لوله خرطومی و ماسک صورت به دستگاه تنفس بیمار انتقال پیدا می کند و این فشار مثبت راه هوایی پس از اینکه وارد ریه های فرد مبتلا گردد، سبب انبساط برونش ها و کیسه های هوایی و در نتیجه افزایش تبادلات گازی می گردد. لازم به ذکر است که ماسک بای پپ از طریق بند ماسک بای پپ، روی صورت بیمار فیکس می شود.

دستگاه بای پپ فشار مثبت هوا را از طریق ماسک صورت یا ماسک بینی (که به مجاری تنفسی بیمار متصل می شوند) به دستگاه تنفسی بیمار منتقل می کند و در نتیجه فشار داخل ریه بیمار را افزایش می دهد و به همین دلیل است که به این نوع تهویه با دستگاه بای پپ، تهویه فشار مثبت می گویند زیرا دستگاه بای پپ با فشار هوای مثبت، به باز شدن برونش ها و کیسه های هوایی ریه کمک می کند.

هنگام استفاده از دستگاه بای پپ، هم هنگام دم و هم هنگام بازدم، فشار مثبت هوا وارد ریه ها می شود ولی هنگام دم این فشار مثبت هوا، بسیار بیشتر است.

چرا خرید بای پپ برای درمان اختلالات خواب بسیار مهم است؟

متاسفانه بسیاری از افراد بر این باور هستند که اختلالات خواب و آپنه خواب را می توان با خوردن یک فنجان قهوه یا چایی یا نوشیدنی انرژی زا هنگام صبحانه، برطرف کرد و آن را درمان کرد، اما این مشکلات بسیار فراتر از کمی خواب آلودگی و منگی در زندگی روزمره شماست و حتمآ باید برای درمان اختلالات خواب از دستگاه بای پپ استفاده کرد.

انواع دستگاه بای پپ با برند های متفاوت و در مدل های متفاوت ساخته شده تا مشکلات تنفس و اختلالات خواب بیماران را برطرف کند و با خرید بای پپ بتوانند از عوارض اختلالات خواب به دور باشند و گرنه با خوردن یک نوشیدنی انرژی زا، این مشکلات برطرف نمی شود.

یک اختلال خواب، نه تنها انرژی شما را در طی روز کاهش می دهد، بلکه زنگ هشداری است برای به وجود آمدن بسیاری از بیماری های خطرناک مانند فشارون بالا، مشکلات قلبی، آریتمی قلبی، سندروم متابولیک و مشکلات کبدی در بدن شما.

بسیاری از افراد که با اختلالات خواب دست و پنجه نرم می کنند، در همان ابتدای بیماری خود به توصیه های پزشک خود، گوش فرا می دهند و با خرید بای پپ و استفاده از دستگاه بای پپ، از عوارض خطرناک اختلالات خواب جلوگیری می کنند ولی بسیاری از افراد نیز اعتقادی به استفاده از دستگاه بای پپ و خرید بای پپ ندارند و فکرمی کنند با خوردن قهوه و نوشیدنی انرژی زا، این مشکلات رفع می شود.

افرادی که آپنه خواب دارند و با اختلالات خواب مواجهه هستند و از دستگاه بای پپ استفاده نمی کنند، خطر نارسایی قلبی را در خود 140 درصد و خطر سکته قلبی را 60 درصد افزایش می دهند. توجه داشته باشید چاقی عامل مهمی در ایجاد اختلالات خواب و آپنه خواب است. البته عواملی مانند سیگار کشیدن و مصرف الکل نیز در ایجاد آپنه خواب تآثیر بسزایی دارند.

با وجود یک زندگی ناسالم و تغذیه نامناسب و ورزش نکردن افراد، عوارض اختلالات خواب زودتر تأثیر خودشان را بر بدن فرد می گذارند و عوارضی چون سسکته قلبی و اختلالات قلبی مانند آریتمی ها قلبی، زودتر به سراغ فرد می آیند و آن را از پا در می آورند.

توصیه مهم پزشکان و علم پزشکی در افرادی که آپنه خواب دارند و با اختلالات خواب مواجهه هستند، استفاده از دستگاه بای پپ و خرید بای پپ است که راه درمان قطعی این بیماری ها است.

تفاوت بای پپ با اکسیژن درمانی

دستگاه بای پپ یک دستگاه کمک تنفسی است که برای بسیاری از بیماران تنفسی کاربرد مفید دارد و فرد را از عوارض خطرناک بیماری، به دور می سازد. بسیاری از افراد که برای خرید دستگاه بای پپ و یا اجاره دستگاه بای پپ با ماهک مدیکال تماس می گیرند این سؤال را دارند که آیا دستگاه بای پپ اکسیژن تراپی هم برای بیمار انجام می دهد؟! آیا دستگاه بای پپ، میزان اکسیژن فردی که با افت اکسیژن  خون همراه است را بالا می برد؟! ماهک مدیکال بصورت کاملآ تخصصی به این سؤال پاسخ خواهد داد.

توجه داشته باشید که دستگاه بای پپ میزان هوای داخل ریه و سیستم تنفسی را افزایش می دهد و رابطه ی مستقیمی  با اکسیژن تراپی ندارد. یک موتور قوی در دستگاه بای پپ تعبیه شده است که هوا محیط را گرفته و با فشار زیاد وارد سیستم تنفس بیمار می کند. دستگاه بای پپ با موتور دمنده ی قوی خود، هر گونه انسداد راه هوایی (مثل افرادی که بیماری آپنه خواب دارند) را برطرف می سازد.

افراد دیگری نیز هستند که به بیماری تنفسی دیگری مبتلا هستند و علاوه بر اینکه میزان فشار هوا در ریه این افراد پائین است، میزان اکسیژن رسانی مطلوبی نیز ندارند، یعنی فرد علاوه بر اینکه نیاز به دستگاهی دارد که میزان هوای داخل ریه را افزایش دهد نیازمند اکسیژن بیشتر نیز هست که باید از دستگاه اکسیژن ساز نیز استفاده کند. پس می توان گفت برخی بیماری هستند که برای درمان آنها علاوه بر بای پپ به اکسیژن ساز نیز احتیاج دارند مانند بیماری مزمن انسدادی ریه (COPD).

برای اینکه بخواهیم دستگاه بای پپ را به دستگاه اکسیژن ساز متصل کنیم، حتمآ این کار باید توسط فردی متخصص انجام گردد. اتصال دستگاه بای پپ و اکسیژن ساز به همدیگر، بیمار را از دو طریق کمک رسانی می کند یکی اینکه هم فشار هوای ریه و تهویه در ریه و سیستم تنفس را بالا می برند و هم میزان اکسیژن رسانی به بیمار را چند برابر می کنند.

در واقع دستگاه اکسیژن ساز با تولید اکسیژن با خلوص بالای 95 درصد، به بای پپ تزریق می کند و دستگاه بای پپ نیز هوا و اکسیژن با خلوص 95 درصد را با فشاری بالا، به داخل ریه بیمار می فرستد. انتقال اکسیژن از دستگاه  اکسیژن ساز به دستگاه بای پپ، از طریق رابط اکسیژن صورت می گیرد و انتقال هوای فشرده شده و اکسیژن با خلوص بالای 95 درصد، از طریق لوله خرطومی و ماسک بای پپ انجام می گردد.

حتمآ به این مسأله توجه کنید که بیماری های تنفسی انواع مختلف دارند و درمان آنها نیز در هر فرد، متفاوت است. مثلآ فردی که از بیماری آپنه خواب رنج می برد، باید به پزشک مراجعه کند و پس از انجام تست خواب، مشخص شود که این فرد به چه دستگاه بای پپ نیاز دارد و این دستگاه بای پپ روی چه مُد و حالتی قرار گیرد که روند درمانی بیمار بخوبی انجام گردد.

تعیین میزان فشار در بای پپ نیز حتمآ باید توسط پزشک انجام گردد. زیرا پزشک با انجام یکسری آزمایشات و تحلیل آنها، متوجه می شود که چه فشاری باید برای بیمار روی دستگاه بای پپ تنظیم گردد تا به ریه بیمار تروما وارد نشود.

خرید دستگاه بای پپ

تهویه غیرتهاجمی

آپنه خواب چگونه ایجاد می شود؟

چه بیمارانی نیاز به خرید دستگاه بای پپ و استفاده از آن را دارند؟

برخی بیماریهای تنفسی هستند که سبب اختلال در تنفس فرد می شوند که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  1. اختلال انسدادی مزمن ریوی (COPD)
  2. آپنه انسدادی خواب (Sleep Apnea)
  3. پنومونی
  4. آسم
  5. تنفس ضعیف بیمار که به هر علت زمینه ای ایجاد شده باشد مثلا در بیماران ضربه مغزی این اتفاق به وفور دیده می شود.
  6. بیماری عصبی که سبب اختلال در تنفس می شود.
  7. اگر تنفس بیمار بسیار ضعیف باشد و یا اینکه ضریب هوشیاری بیمار اینقدر پائین باشد که تنفس بیمار به مقدار زیاد مختل شده باشد، دستگاه بای پپ ممکن است گزینه ی مناسبی برای این بیماران نباشد و این دستگاه نتواند جوابگوی تنفس طبیعی و تبادلات اکسیژن و دی اکسید کربن بیمار نباشد، باید بیمار را اینتوبه (لوله گذاری داخل مجاری تنفسی) و یا تراکئوستومی (روشی تهاجمی برای سوراخ کردن تراشه در جلوی گردن بیمار و فیکس کردن لوله تنفسی در آن ناحیه) کرد و به دستگاه ونتیلاتور قویتری متصل کرد تا عمل دم و بازدم بیمار را انجام دهد.

دستگاه بای پپ از چه قسمت هایی تشکیل شده است؟

  1. موتور دمنده دستگاه
  2. ماسک صورت یا ماسک بینی
  3. لوله خرطومی که جریان هوا را از موتور دستگاه به ماسک و مجاری تنفسی منتقل می کند.
  4. مرطوب کننده

تفاوت دستگاه بای پپ با دستگاه ونتیلاتور

عوارض و خطرات دستگاه بای پپ

  1. آسیب موضعی پوست صورت: بسیار از بیماران، بند ماسک صورت را بیش از اندازه محکم می کنند که در طویل المدت سبب ایجاد زخم بر روی صورت بیمار می شود.
  2. نفخ ضعیف معده
  3. خشک شدن دهان
  4. نشت ماسک که باعث می شود فشار کمتری از هوا وارد مجاری تنفسی گردد.
  5. سوزش چشم
  6. درد سینوس ها یا احتقان سینوس ها

در حین استفاده از دستگاه بای پپ به نکات زیر توجه کنید:

  • از مرطوب کننده ی دستگاه استفاده کنید، این کار میزان خشکی دهان و بینی شما را کاهش می دهد.
  • به جای ماسک بینی از ماسک صورت استفاده کنید، این کار میزان عوارض بای پپ بروی سینوس ها را کاهش می دهد.
  • اگر حین استفاده از دستگاه بای پپ دچار سردرد شده اید، ممکن است به علت احتقان سینوس ها باشد که میتوانید به پزشک مربوطه خود مراجعه کنید تا به احتمال برایتان آنتی هیستامین تجویز کند.
  • اگر ماسک را به طور مناسب سفت نکنید، هوا از کنار ماسک لیک می کند و خارج می شود، برای این کار بند ماسک بای پپ را محکم تر کنید تا هوا از کنار ماسک خارج نشود.
  • اگر هنگام استفاده از دستگاه بای پپ دچار نفخ شدید معده شده اید، میتوان با پزشک و یا کارشناس تجهیزات پزشکی خود مشاوره کنید تا میزان فشار هوای دستگاه را کاهش دهند.
  • ممکن است استفاده از دستگاه بای پپ برای بیمار ناخوشایند باشد، ولی برای اینکه بیمار بتواند روند درمانی خود را به نحو احسن به مرحله اجراء بگذارد، باید حتمآ با تیم درمانی خود همکاری های لازم را داشته باشد.

شاخص آپنه – هیپوپنه (AHI) در دستگاه بای پپ چیست و به چه معناست؟

شاخص آپنه – هیپوپنه (AHI = Apnea-Hypopnea Index) یک ابزار تشخیصی برای تعیین وجود و شدت آپنه انسدادی خواب (Obstructive Sleep Apnea) است. افراد مبتلا به آپنه خواب، در هنگام خواب دچار انسداد راه های هوایی می شوند و این عمل سبب می شود که تبادل هوا با مشکل مواجهه شود و میزان گازهای خونی از حالت طبیعی خارج شود.

در واقع می توان گفت که شاخص آپنه-هیپوپنه یا همان AHI میزان شدت آپنه خواب شما را اندازه گیری می کند. به زبان ساده می توان گفت AHI یعنی تعداد آپنه یا هیپوپنه ای است که در هر ساعت فرد در خواب تجربه می کند. هنگامی که انسداد راه هوایی در سیستم تنفسی فرد ایجاد می شود، تنفس فرد بطور کامل بمدت 10 ثانیه قطع می شود و به این حالت، آپنه یا قطع تنفس می گویند.

هیپوپنه زمانی رخ می دهد که راه های هوایی تنفسی فرد تا حدودی مسدود می شود و تنفس کم عمق و غیرفعال ایجاد می شود و جریان هوای فرد بیش از 30 درصد برای حداقل 10 ثانیه کاهش مس یابد و می توان آن را هیپوپنه در نظر گرفت.

شاخص آپنه-هیپوپنه یا همان AHI ، میزان آپنه و هیپوپنه را اندازه گیری می کند و این شاخص به پزشکان و کارشناسان تجهیزات پزشکی کمک می کند تا دستگاه بای پپ بیمار را تنظیم کنند. در واقع می توان گفت AHI با بررسی وقایع آپنه و هیپوپنه، پزشکان را برای تجویز و خرید دستگاه بای پپ به بیماران کمک می کنند.

وقایع آپنه و هیپوپنیک، خواب را مختل می کنند و و منجر به کاهش سطح اکسیژن خون می شوند و به ایجاد عوارض در دراز مدت منجر می شوند.

شاخص آپنه – هیپوپنه یا AHI چگونه اندازه گیری می شود؟

شاخص آپنه – هیپوپنه نشان دهنده ی میانگین تعداد و هیپوپنه ای است که فرد در هر ساعت در طول خواب تجربه می کند. با انجام تست خواب می توان شاخص AHI را بدست آورد. با انجام تست خواب، پزشکان تعداد کل آپنه و هیپوپنیک را بر تعداد کل ساعات خواب تقسیم می کنند. توجه داشته باشید که آپنه یا هیپوپنه باید حداقل 10 ثانیه یا بیشتر طول بکشند.

با استفاده از شاخص آپنه – هیپوپنه، می توان افرادی که با آپنه انسدادی خواب دست و پنجه نرم می کنند، را یاری داد. با خرید دستگاه بای پپ و استفاده از آن، می توانند از خطرات و عوارض آپنه انسدادی خواب در امان باشند.

میزان AHI معمولی و نرمال در افراد مختلف چگونه تعیین می شود؟

اگر میزان AHI زیر 5 بود، شاخص آپنه – هیپوپنه، نرمال است. اگر میزان AHI بین 5 تا 15 باشد، آپنه خواب خفیف است. اگر میزان AHI بین 15 تا 30 باشد، آپنه خواب متوسط است و اگر عدد AHI بالای 30 باشد، آپنه خواب شدید است. با توجه به این اعداد است که دستگاه بای پپ را تنظیم می کنند و از عوارض آپنه انسدادی خواب جلوگیری می کنند.

پرسش و پاسخ درباره خرید دستگاه بای پپ

1- حدود قیمت خرید دستگاه بای پپ چقدر است؟

دستگاه بای پپ از قیمت حدود 25 میلیون تومان موجود است تا حدود 130 میلیون تومان

2- برای خرید دستگاه بای پپ، چگونه باید اقدام کنیم؟

برای خرید دستگاه بای پپ، با ماهک مدیکال تمای بگیرید تا کارشناسان ما سریعآ جهت نصب و آموزش کامل دستگاه بای پپ، اقدام کنند. شما می توانید بصورت حضوری تشریف بیاورید یا اینکه در صورت تآئید شما، دستگاه بای پپ در منزل شما یا بیمارستان توسط کارشناس ما نصب می شود.

3- شما دستگاه بای پپ دست دوم نیز می فروشید؟

بله، بسیاری از بیماران هستند که مشکلات تنفسی دارند و نیاز به خرید دستگاه بای پپ  تنفسی دارند ولی قدرت خرید دستگاه بای پپ آکبند را ندارند. ماهک مدیکال برای این بیماران چاره ای اندیشیده است و آن فروش دستگاه بای پپ دست دوم به این افراد است.

4- شما بصورت شبانه روزی خدمات دستگاه بای پپ ارائه میدین؟

بله، ماهک مدیکال بصورت شبانه روزی در خدمت رسانی به بیماران تنفسی آماده است.

5- قیمت دستگاه بای پپ برای بیمارانی که آپنه خواب دارند، چند است؟

قیمت دستگاه بای پپ متنوع است ولی دستگاه هایی که کیفیت مناسب دارند از 24 میلیون تا 65 میلیون می باشد. در برخی از انواه دستگاه بای پپ، قیمت دستگاه بای پپ به 130 میلیون تومان هم می رسد.

6- بیمار تنفسی از دستگاه تنفسی بای پپ، تا چه مدت باید استفاده کند؟

مدت استفاده از دستگاه کمک تنفسی بای پپ، بستگی به نوع بیماری تنفسی و شرایط بالینی بیمار دارد و نمیتوان زمان مشخصی را برای همه افراد تعیین کرد.

7- پدر من متاسفانه در بیمارستان بستری هست و به من گفتن که دستگاه کمک تنفسی ریه خریداری کنم، میشه منو راهنمایی کنید؟

دستگاه کمک تنفسی ریه، انواع متنوعی دارند لطفآ از پزشک معالج پدر محترمتون بپرسید که نیاز به دستگاه تنفسی بای پپ دارند یا دستگاه های دیگر مانند ونتیلاتور و یا سی پپ و اکسیژن ساز.

8- بنده برای خرید دستگاه کمک تنفسی بای پپ، خواستم اقدام کنم. قیمت دستگاه بای پپ رسمد، چقدر است؟

قیمت دستگاه بای پپ رسمد بسته به مدل دستگاه متفاوت است ولی حدود قیمت قیمت دستگاه بای پپ رسمد، از 70 میلیون تومان الی 135 میلیون تومان است.

9- قیمت بای پپ سفام، را خواستم بپرسم؟

قیمت بای پپ سفام حدود 41 میلیون تومان است.

10- برای خرید دستگاه تنفسی بای پپ، باید حضوری برسم خدمتتون؟

برای خرید دستگاه تنفسی بای پپ و خرید همه ی دستگاه کمک تنفسی ریه، نیاز به مراجعه حضوری نیست. شما با ثبت سفارش، دستگاه کمک تنفسی بای پپ را درب منزل خودتان تحویل بگیرید.

11- تنظیم دستگاه بای پپ، توسط چه کسی باید انجام شود؟

تنظیم دستگاه بای پپ حتمآ باید توسط کارشناس تجهیزات پزشکی یا پرستار آی س یو و یا توسط پزشک متخصص بیهوشی انجام شود. تنظیم دستگاه بای پپ به علت حساس بودن و تخصصی بودن حتما باید درست انجام شود.

12- قیمت دستگاه بای پپ آمریکایی دست دوم چقدر است؟

قیمت دستگاه بای پپ آمریکایی دست دوم بستگی به میزان ساعت کارکرد و سالم بودن دستگاه دارد. در ضمن، قیمت دستگاه بای پپ آمریکایی، به علت متنوع بودن دستگاه بای پپ آمریکایی، از 40 میلیون تا 70 میلیون تومان است.

13- برای بیماران تنفسی که نیاز به استفاده مداوم از دستگاه بای پپ را دارند، چه دستگاهی را پیشنهاد می کنید؟

بیمارانی که نیاز به استفاده طولانی مدت از دستگاه بای پپ را دارند نیازمند دستگاه بای پپ رسمد و یا لون اشتاین هستند. دستگاه بای پپ رسمد ساخت کشور استرالیا و دستگاه بای پپ لون اشتاین ساخت آلمان است و کارایی بسیار خوبی دارند.

14- اگر من دستگاه بای پپ خریداری کردم و بعد از حدود شش ماه، بیماری ام درمان شد و دیگر نیاز به دستگاه بای پپ نداشتم، میتونم بای پپ را بفروشم؟

بله، تمامی مشتریانی که از ماهک مدیکال تجهیزات پزشکی و بای پپ خریداری می کنند در صورت عدم استفاده می توانند با ما تماس گرفته تا جهت فروش دستگاه بای پپ آن ها اقدام کنیم.

15- دستگاه بای پپ چینی جوابگوی بیماران تنفسی است؟

بله، دستگاه بای پپ چینی نیز در بسیاری از افراد که آپنه خواب و COPD دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

16- برای خرید دستگاه بای پپ از شما، نیازمند نسخه پزشک هستیم؟

خیر، جهت خرید بای پپ نیازمند نسخه پزشک یا شخص دیگری نیست ولی با توجه اینکه تحت درمان بیماری تنفسی زیر نظر پزشک معالج هستید باید نسخه تنظیمات دستگاه بای پپ را از پزشک دریافت کنید. توجه داشته باشید با توجه به اینکه درمان بیماری های تنفسی در هر فرد متفاوت است شما نیازمند دریافت تنظیمات دستگاه بای پپ از پزشک معالجتان هستید.

17- بنده بیماری آپنه خواب دارم و پزشک به من گفته دستگاه بای پپ اس تی بخرم، منظورش چیه؟

دستگاه بای پپ S/T مُد و حالت اس تی را داشته باشد. کلمه S به معنی خودبخودی و کلمه T به معنی زمان است. در واقع یعنی تنفسی که ترکیبی از تنفس بیمار و دستگاه بای پپ باشد.

18- من در خواب زیاد خروپف می کنم و پزشک به من گفته که بیماری آپنه خواب دارم و باید دستگاه بای پپ خریداری کنم ولی تآکید کرده که هر ماه برای پزشک پرینت خواب ببرم. پرینت خواب از کجا باید تهیه کنم؟

وقتی شما اقدام به خرید دستگاه بای پپ می کنید و از بای پپ حین خواب استفاده می کنید، تمامی حرکات تنفسی شما در حافظه ی خارجی دستگاه بای پپ ثبت می گردد و پس از مدت حدود یک ماه می توانید رَم دستگاه را برای ما ارسال کنید تا پرینت خواب شما را براتون ارسال کنیم.

19- چرا دستگاه بای پپ از دستگاه سی پپ بهتر است؟

دستگاه بای پپ فشار هوای بالاتری را به دستگاه تنفس بیمار وارد می کند و هنگام تنفس بیمار، با تنفس او هماهنگ است. دستگاه بای پپ هم برای آپنه خواب و هم برای بیماریهای تنفس دیگر مانند پنومونی و بیمارانی که لوله تراکئوستومی دارند مورد استفاده قرار می گیرد ولی سی پپ این مزیت ها را ندارد و همیشه افراد را توصیه به خرید دستگاه بای پپ می کنیم نه CPAP.

20- برای افرادی که بیماری تنفسی دارند، خرید دستگاه بای پپ بهتر است یا دستگاه اکسیژن ساز؟

دستگاه اکسیژن ساز و دستگاه بای پپ دو دستگاه تنفسی متفاوت هستند و کاربرد و استفاده ی آنها متفاوت است. دستگاه اکسیژن ساز، اکسیژن با خلوص بالا تولید می کند و دستگاه بای پپ، هوا را با فشار بالا وارد سیستم تنفسی بیمار می کند. ممکن است افرادی فقط نیاز به خرید دستگاه بای پپ داشته باشند و افرادی نیز نیازمند دستگاه اکسیژن ساز. استفاده از دستگاه بای پپ یا اکسیژن ساز بستگی به نوع بیماری تنفسی فرد دارد و حتی در برخی بیماران ممکن است از هر دو دستگاه BIPAP و اکسیژن ساز استفاده شود. در افرادی که مشکلات تنفسی شدیدی دارند از هر دو دستگاه بای پپ و اکسیژ ساز استفاده می شود.

21- افرادی که اقدام به خرید دستگاه بای پپ می کنند، چند ساعت در شبانه روز باید از دستگاه بای پپ استفاده کنند؟

میزان استفاده از دستگاه بای پپ در شبانه روز، بستگی به نوع بیماری تنفسی فرد و آزمایشات وی مانند ABG و میزان اکسیژن خون و دی اکسید کربن خون دارد ولی استفاده از دستگاه بای پپ در شبانه روز کمتر از 4 ساعت نیست. افرادی هستند که در کما هستند و باید 24 ساعته از دستگاه بای پپ استفاده کنند و افرادی نیز آپنه خواب دارند باید فقط حین خواب از آن استفاده کنند. به این نکته توجه داسته باشید که میزان استفاده از دستگاه بای پپ در دو فرد متفاوت، یکسان نیست و باید توسط پزشک و بعد از انجام آزمایشات خاص تنفسی انجام گردد و تعیین گردد.

22- چه زمانی استفاده از دستگاه بای پپ برای افراد توصیه می شود؟

افرادی که در حالت عادی تنفسشان مختل است و یا قادر به نفس کشیدن نیستند و یا اگر نفس می کشند تنفس آنها مؤثر نیست باید از دستگاه بای پپ استفاده کنند. افرادی هستند که در کما هستند و تنفس آنها مختل است که از دستگاه های کمک تنفسی مانند بای پپ و یا ونتیلاتور استفاده می کنند و افرادی دیگر هستند که بیدار و هوشیار هستند و یا آپنه خواب دارند و یا بیماری آسم و COPD دارند و میزان اکسیژن خون و دی اکسید کربن در آنها بالانس و نرمال نیست و باید از دستگاه بای پپ استفاده کنند.

23- آیا دستگاه بای پپ Co2 را کاهش می دهد؟

دستگاه بای پپ تهویه ی دقیقه ای را افزایش می دهد و تلاش تنفسی بیمار را کاهش می دهد اما همیشه میزان PaCo2 را کاهش نمی دهد.

24- پس از خرید دستگاه بای پپ باید اعداد را روی چه عددی تنظیم کنیم؟

تنظیم دستگاه بای پپ  باید بر اساس تست خواب بیمار و نوع بیماری ایشان تعیین و تنظیم گردد. به عنوان مثال میزان IPAP و EPAP در فردی که آپنه خواب دارد با فردی که در کما است و باید از دستگاه بای پپ استفاده کند، بسیار متفاوت است.

25- آیا دستگاه بای پپ می تواند سبب ایجاد عفونت شود؟

اگر دستگاه بای پپ خود و محفظه آب یا همان مرطوب کننده دستگاه را هر چند روز یکبار تمیز نکنید، ممکن است باکتری و قارچ رشد کند و سبب ایجاد عفونت ریوی گردد.

26- آیا بای پپ به رفع هیپوکسی کمک می کند؟

دستگاه بای پپ با ایجاد فشار مثبت در راه های هوایی، سبب ایجاد تهویه مناسب در سیستم تنفسی می شود ولی اکسیژن تولید نمی کند و هوایی را که در محیط است را با فشار بیشتری وارد ریه بیمار می فرستد. در بسیاری افراد ممکن است با تشدید بیماری تنفسی و کاهش میزان اکسیژن اشباع خون یا همان Spo2 نیاز به دستگاه اکسیژن ساز هم داشته باشند.

27- بیشترین فشار بای پپ چقدر باید باشد؟

بالا بردن فشار در بای پپ بیشتر از 30 سانتی متر آب، مجاز نیست زیرا باعث صدمه به بیمار می گردد. افزایش بیش از حد فشار دربای پپ سبب تروما به ریه می شود.

28- آیا استفاده از دستگاه بای پپ برای بیماران مبتلا به نارسایی قلبی مفید است؟

دستگاه بای پپ به عنوان وسیله ای برای حمایت از تهویه مورد استفاده قرار می گیرد و برای بیماران تنفسی و قلبی و برای کاهش تلاش تنفسی و بهبود و تبادل گازهای تنفسی مفید است و در بیماران نارسایی قلبی نیز بسیار مفید و کارآمد است.

29- با استفاده از تست خواب می توانید تنظیمات دستگاه بای پپ را تغییر دهید؟

بله، تست خواب خود را برای ما ارسال کنید تا آن را تفسیر کنیم و در اسرع وقت کارشناس خود را برای تنظیم مجدد دستگاه بای پپ اعزام کنیم خدمت شما.

30- بنده یک ماه از دستگاه بای پپ استفاده کردم و پزشک به من گفته که مموری دستگاه را تفسیر کنم و مجددآ برای پزشک ارسال کنم، شما تفسیر مموری دستگاه بای پپ انجام میدین؟

بله، مموردی خود را برای ما ارسال کنید تا سریعآ آن را برای شما تفسیر و پرینت بگیریم.

کلام آخر

اگر قصد خرید دستگاه بای پپ برای مصارف خانگی را دارید و خواهان این هستید که کلیه ی مراقبت های دستگاه بای پپ، نحوه ی استفاده از آن، عوارض بای پپ و همچنین پشتیبانی ۲۴ ساعته هستید، ماهک مدیکال گزینه ی بسیار مناسبی برای شما خواهد بود و برای تماس با ماهک مدیکال می توانید با شماره ۰۲۱۶۵۸۶۲۰۱۶ و ۰۹۱۲۶۸۲۳۰۷۰ و ۰۹۱۰۸۱۶۰۳۵۷ تماس حاصل فرمائید.

دیدگاه (79)

  • زنگنه پاسخ

    درود بر شما، بنده برای مادرم دستگاه بای پپ گرفتم و ماهک مدیکال بهترین دستگاه رو بهمون معرفی کردن و خدا را شکر بعد از شش ماه استفاده، مادرم کامل خوب شد.ممنونیم از شما

    6 اسفند 1401 در 3:44 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      خدا رو شکر که مادر شما در کنار شما به سلامتی زندگی میکنند.

      7 اسفند 1401 در 1:51 ق.ظ
  • میلاد ملاعلی پاسخ

    پدر من مشکل خروپف و آپنه خواب دارن و از شما دستگاه بای پپ خریداری کردیم و الان با راهنمایی ها و مشاوره های شما و دستگاه خوبی که معرفی کردین، هم شرایطشون بهتر شده و هم آزمایش خونشون نرمال.ممنونم، بسیار کمکمون کردید.

    7 اسفند 1401 در 10:30 ب.ظ
  • پ. یگانه پاسخ

    هم از سرویس دهی مناسب و خدمات شما و هم از مقالات علمی متنوعی که در سایت منتشر میکنید کمال تشکر را دارم.

    8 اسفند 1401 در 9:13 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      از لطف و نظر مثبت شما سپاسگزاریم. تلاش می کنیم که بهترین نکات علمی مربوط به کسب و کار خود را در اختیار بازدیدکنندگان وبسایت قرار بدهیم.

      8 اسفند 1401 در 9:16 ب.ظ
  • ماهان ع. پاسخ

    از شما دستگاه بای پپ خریداری کردم، بند ماسک پاره شده، راهنمایی میکنید لطفا؟

    10 اسفند 1401 در 1:10 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید تا براتون بند ماسک بای پپ را ارسال کنند.

      10 اسفند 1401 در 10:29 ب.ظ
  • ج. دشتی پاسخ

    داخل مرطوب کننده ی دستگاه بای پپ، باید آب مقطر بریزیم یا آب معمولی؟

    10 اسفند 1401 در 10:21 ب.ظ
  • خ. کاظمی پاسخ

    دستگاه بای پپ BMC استفاده میکنم . متاسفانه مرطوب کننده ش شکست. موجود دارید؟

    11 اسفند 1401 در 10:53 ق.ظ
  • شیرین ا. پاسخ

    سلام. من دستگاه بای پپ نیاز دارم ولی هزینه ی دستگاه نو، برای من زیاده. دستگاه بای پپ دست دوم برای فروش دارید؟

    13 اسفند 1401 در 9:30 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام، بله تماس بگیرید در خدمتیم

      14 اسفند 1401 در 7:13 ب.ظ
    • بهروز احمدی پاسخ

      سلام من دارم

      11 مهر 1402 در 5:59 ب.ظ
  • رحیمی پاسخ

    سلام، برای خرید ماسک بای پپ میخوام اقدام کنم، میشه راهنمایی کنید؟!

    7 خرداد 1402 در 9:54 ق.ظ
    • mmdin پاسخ

      سلام. پس از انتخاب ماسک بای پپ و تماس با ماهک مدیکال،با پیک و یا تیپاکس براتون ارسال می شود.شماره کارت شرکت هم براتون ارسال می شود.

      7 خرداد 1402 در 3:32 ب.ظ
  • مونا پاسخ

    سلام، پدرم از دستگاه بای پپ استفاده میکنه و پزشک علاوه بر بای پپ گفته که دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی هم تهیه کنیم، این دستگاه جایگزین دیگری نداره؟؟

    9 خرداد 1402 در 9:43 ق.ظ
    • mmdin پاسخ

      اگر پزشک گفته دستگاه مانیتور علائم حیاتی استفاده کنید باید همون دستگاه رو تهیه کنید ولی اگر توان خرید و یا اجاره آن را ندارید میتونید از دستگاه پالس اکسیمتر استفاده کنید.

      19 خرداد 1402 در 12:44 ق.ظ
  • محسن پاسخ

    سلام.مادر بنده در بیمارستان بستری هست و میگن آتلکتازی داره و نیاز به اکسیژن بیشتر داره، باید دستگاه اکسیژن ساز خانگی تهیه کنم؟

    11 خرداد 1402 در 3:39 ب.ظ
    • mmdin پاسخ

      درمان آتلکتازی ربطی به استفاده اکسیژن ساز نداره، برای درمان آتلکتازی بسته به شرایط بیمار داره ولی فیزیوتراپی بسیار درمان آن موثر است،پایین آوردن بیمار از تخت نیز موثر است.برای بیمارانی که اینتوبه هستند و از دستگاه ونتیلاتور استفاده میکنند، بالا بردن PEEP بسیار موثر است

      19 خرداد 1402 در 12:41 ق.ظ
  • محمدی پاسخ

    از نظر مناسب بودن قیمت دستگاه بای پپ، دستگاه آکبند مناسب است یا دست دوم؟

    12 خرداد 1402 در 11:00 ق.ظ
    • mmdin پاسخ

      بستگی به نوع و برند دستگاه بای پپ دارد

      19 خرداد 1402 در 12:38 ق.ظ
  • مرشدیان پاسخ

    آیا همه کسانی که از دستگاه بای پپ استفاده میکنند نیازمند اینتوباسیون هستند؟

    15 خرداد 1402 در 7:25 ب.ظ
    • mmdin پاسخ

      دستگاه بای پپ برای تهویه غیرتهاجمی طراحی و ساخته شده و نیاز به اینتوباسیون بیمار نیست.

      19 خرداد 1402 در 12:57 ق.ظ
  • هدایتی پاسخ

    بیمار بنده دچار آپنه خواب هست و من قصد خرید دستگاه بای پپ را دارم،کدام برند رو پیشنهاد میدین؟

    22 خرداد 1402 در 9:26 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام، دستگاه بای پپ برند لون اشتاین یا رسمد

      22 خرداد 1402 در 2:41 ب.ظ
  • ابوالفضل کیانی پاسخ

    سلام، من از دستگاه بای پپ استفاده می کنم و این بند ماسک صورتم زود زود خراب میشه، چکار کنم؟؟

    23 خرداد 1402 در 10:31 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام دوست عزیز، بند ماسک بای پپ جز وسایل مصرفی است و هر 6 ماه تا 1 سال باید تعویض شود.

      24 خرداد 1402 در 6:59 ب.ظ
  • شایان طاهری پاسخ

    سلام، ماسک بای پپ من رنگش تغییر کرده و باید تعویض کنم.برای خرید ماسک بای پپ کدام نوع بهتره،پیشانی دار یا ساده؟؟

    23 خرداد 1402 در 11:43 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      درود بر شما، سلیقه ای است و افرادی هستند از ماسک بای پپ پیشانی دار استفاده می کنند و بسیار نیز از ماسک بای پپ بدون پیشانی استفاده می کنند.

      24 خرداد 1402 در 6:58 ب.ظ
  • شیری پاسخ

    مدهای دستگاه بای پپ با مدهای دستگاه ونتیلاتور یکی است؟

    24 خرداد 1402 در 1:03 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      خیر،مدهای دستگاه بای پپ مد s/t/s.t هستند ولی مدهای ونتیلاتور هم پیچیده تر و هم کاربردی تر برای بیماران تنفسی حاد هستند.مدهای دستگاه بای پپ برای تهویه غیرتهاجمی و مدهای دستگاه ونتیلاتور برای تهویه تهاجمی هستند کاربرد دارند.

      24 خرداد 1402 در 6:56 ب.ظ
  • المیرا پاسخ

    سلام، بند ماسک بای پپ با بند ماسک سی پپ چه تفاوتی داره؟

    24 خرداد 1402 در 9:39 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام، بند ماسک بای پپ و سی پپ یکی است و هیچ تفاوتی از نظر کاربردی ندارند ولی از نظر برند متفاوت هستند.

      24 خرداد 1402 در 6:53 ب.ظ
  • شهاب پاسخ

    سلام،بجای لوله خرطومی دستگاه بای پپ میشه از لوله خرطومی دستگاه ونتیلاتور استفاده کرد؟؟

    28 خرداد 1402 در 9:16 ب.ظ
    • mmdin پاسخ

      سلام.خیر، لوله خرطومی دستگه بای پپ با دستگاه ونتیلاتور متفاوت است هم از نظر سایز هم از نظر کاربرد

      29 خرداد 1402 در 9:57 ب.ظ
  • اشکان پاسخ

    سلام، ماسک بای پپ بینی پدرم رو زخم کرده، چکار کنم؟؟

    30 خرداد 1402 در 9:39 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      درود بر شما.از ماسک بای پپ پیشانی دار استفاده کنید تا میزان فشار کمتری به بینی شما وارد شود.

      31 خرداد 1402 در 11:12 ب.ظ
  • سیروس پاسخ

    میشه از همه ونتیلاتورها به عنوان بای پپ برای تهویه غیر تهاجمی استفاده کرد؟

    25 تیر 1402 در 1:19 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      خیر،مدل های محدودی از دستگاه ونتیلاتور بیمارستانی هستند که مدهای غیرتهاجمی هم دارند ولی در کل از دستگاه ونتیلاتور برای تهویه تهاجمی استفاده میشه و از دستگاه بای پپ برای تهویه غیرتهاجمی

      26 تیر 1402 در 10:16 ب.ظ
  • سارا حاجی پور پاسخ

    سلام مادرم مبتلا به اپنه و copD هست و پزشکش دستور استفاده از بای پپ داده تو نسخه ای که نوشته بودن نوشته بای پپ سی پپ+اکسیژن ساز .این یعنی من هر دو دستگاهو باید تهبه کنم ؟؟؟هم بای پپ هم اکسیژن ساز ؟؟ لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون

    15 مهر 1402 در 8:27 ق.ظ
    • mmdin پاسخ

      سلام، بله شما باید هر دو دستگاه سی پپ و دستگاه اکسیژن ساز را تهیه کنید به این دلیل که مکانیسم کار دستگاه سی پپ و دستگاه اکسیژن ساز با هم متفاوت هست. اکسیژن ساز فقط اکسیژن با خلوص بالا تولید می کنه و دستگاه سی پپ هوا و اکسیژن رو با فشار وارد دستگاه تنفس شخص خواهد کرد.

      15 مهر 1402 در 8:48 ق.ظ
  • سارا حاجی پور پاسخ

    سلام بیمارم مبتلا به اپنه و copd هست درنسخه پزشک قید شده ,cpap,papap + اکسیژن ساز..یعنی چی یعنی من هم بای پپ تهیه کنم هم اکسیژن ساز .لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون

    15 مهر 1402 در 8:30 ق.ظ
    • mmdin پاسخ

      سلام، زحمت بکشید هم سی پپ تهیه کنید هم اکسیژن ساز به این دلیل که مکانیسم عملکردی دستگاه cpap و دستگاه اکسیژن ساز متفاوته.البته توجه داشته باشید که دستگاه سی پپ گفتن تهیه کنید یا دستگاه بای پپ. دستگاه سی پپ و دستگاه بای پپ هم با هم متفاوت هستن.

      15 مهر 1402 در 8:51 ق.ظ
  • سحر پاسخ

    سلام، لوله خرطومی دستگاه بای پپ بنده سوراخ شده، راهنمایی می کنید لطفا…

    20 مهر 1402 در 10:31 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام، لوله خرطومی جز وسایل مصرفی دستگاه بای پپ هست و باید تعویض کنید.

      22 مهر 1402 در 7:59 ق.ظ
  • اردوان پاسخ

    دکتر به بنده گفته دستگاه بای پپ اس تی بخر.چی هست این دستگاه؟!

    11 آذر 1402 در 7:44 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام. دستگاه بای پپ s/t یعنی دستگاه بای پپی که هم مُد spontaneouse (خود به خودی) داشته باشه و هم مُد time یا زمان. یعنی اون جایی که بیمار تنفس خودبخودی داشت که خودش نفس بکشه و اون جایی که نفس خود به خودی نداشت، دستگاه بای پپ بهش نفس بده

      11 آذر 1402 در 8:19 ق.ظ
  • شیخی پاسخ

    سلام. بنده یک بای پپ لون اشتاین دارم و نیاز به تغییر تنطیمات دستگاه را دارم چون پزشک بنده گفته باید تنظیمات دستگاه تغییر پیدا کنه. کارشناس دارید که در منزل دستگاه بای پپ بنده را تنظیم کنند؟

    22 آذر 1402 در 11:15 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام. بله برای نصب هر نوع دستگاه بای پپ می توانید با ماهک مدیکال تماس بگیرید.

      23 آذر 1402 در 12:55 ق.ظ
  • بردیا پاسخ

    سلام. پدر بنده سالها سیگار کشیده و الآن با ناراحتی تنفسی در بیمارستان بستری هست، پزشک گفته که باید دستگاه بای پپ خریداری کنه، کدوم دستگاه بای پپ را خریداری می کنید؟

    23 آذر 1402 در 9:10 ب.ظ
  • هاید پاسخ

    سلام. پدر من متاسفانه سرطان ریه دارن پزشک گفته دستگاه بای پپ فشار بالا و جنس خوب تهیه کنم، شما چی پیشنهاد میکنید که قیمت مناسب هم داشته باشه. ممنون میشم راهنماییم کنید.

    24 آذر 1402 در 5:47 ب.ظ
  • محمدنژاد پاسخ

    بای پپ رسمد بهتره یا لون اشتاین؟

    29 آذر 1402 در 8:44 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      بای پپ رسمد و بای پپ لون اشتاین هر دو برندهای مناسبی هستند و دستگاه های خوبی از نظر کارائی هستند.

      29 آذر 1402 در 3:28 ب.ظ
  • شاهان پاسخ

    من از دستگاه بای پپ استفاده می کنم و گاها خود بخود خاموش می کنه. خاموش شدن دستگاه بای پپ برای چیست؟

    29 آذر 1402 در 12:29 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      خاموش شدن دستگاه بای پپ علل مختلفی مثل خراب بودن کابل دستگاه، ضعیف شدن موتور دستگاه بای پپ و بسیاری از موارد دیگر. برای رفع اشکال خاموش شدن دستگاه بای پپ، حتمآ آن را به تعمیر کار تجهیزات پزشکی نشان دهید.

      29 آذر 1402 در 3:28 ب.ظ
  • مکرمی پاسخ

    سلام. دستگاه بای پپ قیمت مناسب موجود دارید؟

    29 آذر 1402 در 1:05 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      دستگاه بای پپ قیمت مناسب هم موجود داریم، لطفآ برای استعلام قیمت با ماهک مدیکال تماس بگیرید.

      29 آذر 1402 در 3:25 ب.ظ
  • حصاری پاسخ

    دستگاه بای پپ ارزان قیمت دست دوم میخواستم، میتونید راهنماییم کنید؟

    30 آذر 1402 در 1:25 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      سلام . برای خرید دستگاه بای پپ ارزان قیمت دست دوم با ماهک مدیکال تماس بگیرید.

      30 آذر 1402 در 9:26 ق.ظ
  • Zpmn پاسخ

    سلام من یک دستگاه بای پپ آمریکایی مدل فلوتون ST20 دارم که کم استفاده شده، واقعا هم از کارکردش راضی بودیم ولی دیگه نیازی نداریم، میخواستم بفروشم اگر ممکنه بفرمایید قیمت درستش چقدره؟ و چطور میتونم بفروشم

    22 دی 1402 در 6:57 ب.ظ
    • mmdin پاسخ

      سلام، می تونید با شماره تماس های ماهک مدییکال تماس بگیرید تا شما را جهت فروش دستگاه بای پپ راهنمایی کنند.

      25 دی 1402 در 9:34 ب.ظ
  • آرام پاسخ

    من دستگاه بای پپ خریدم از ماهک مدیکال و روز تعطیل هم پاسخگوی سؤال بنده بودن و بصورت مکالمه تصویری مشکل بنده را حل کردن. ماهک مدیکال واقعا عالیه

    20 بهمن 1402 در 7:39 ب.ظ
  • جلالی خو پاسخ

    قیمت بای پپ دست دوم سالم چه حدودیه؟

    9 اسفند 1402 در 12:18 ق.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      قیمت بای پپ دست دوم، بستگی به نوع برند دستگاه داره. دستگاه های چینی از دستگاه های آلمانی ارزونتر هستند.

      9 اسفند 1402 در 10:46 ق.ظ
  • میعادی پاسخ

    سلام. من در خواب خروپف میکنم دکترم گفته باید بای پپ بخرم و چون برای خرید دستگاه بای پپ آکبند از لحاظ مالی مشکل دارم خواستم بپرسم قیمت دستگاه بای پپ چینی کارکرده چقدره؟

    24 اسفند 1402 در 5:23 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      درود بر شما، قیمت دستگاه بای پپ چینی بستگی به میزان کارکرد و سالم بودن دستگاه دارد. البته برند دستگاه هم تآثیر گذار است.

      28 اسفند 1402 در 8:05 ب.ظ
  • طاها پاسخ

    دستگاه اکسیژن ساز بای پپ برای چه بیماران و با چه بیماریهای تنفسی استفاده میشه؟

    25 اسفند 1402 در 11:52 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      دستگاه اکسیژن ساز و دستگاه بای پپ، دو دستگاه کمک تنفسی جدا از هم و با کارکرد متفاوت هستند. دستگاهی بنام دستگاه اکسیژن ساز بای پپ وجود ندارد بلکه این دو دستگاه جدا از هم هستند.

      28 اسفند 1402 در 8:08 ب.ظ
  • شادیان پاسخ

    بهترین دستگاه برای تنفس ریه، دستگاه بای پپ هست یا اکسیژن ساز؟

    28 اسفند 1402 در 3:49 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      بستگی به نوع بیماری تنفسی فرد دارد و برای انتخاب بهترین دستگاه برای تنفس ریه، باید شرایط بیمار و میزان اکسیژن خون و آیا انسداد در سیستم تنفسی فوقانی وجود دارد یا نه و بسیاری موارد دیگر توجه کرد. پس از تشخیص بیماری تنفسی و انجام آزمایشات مختلف توسط پزشک معالج بیمار، می توان دستگاه مورد نظر را برای بیمار انتخاب کرد.

      28 اسفند 1402 در 8:17 ب.ظ
  • شکرانی پاسخ

    دستگاه های بای پپ چینی جوابگوی بیماری آپنه خواب هستند؟

    20 فروردین 1403 در 2:12 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      بله، دستگاه های بای پپ چینی هم دارای استانداردهای اروپا هستند و جوابگوی افرادی که آپنه خواب دارند، می باشد.

      21 فروردین 1403 در 8:07 ق.ظ
  • زرافشان پاسخ

    سلام، من همراه خودم برای پدرم از خارج کشور دستگاه بای پپ آوردم ولی متاسفانه فوت شدن، الان میخوام بفروشم. دستگاه بای پپ هم اصلا کار نکرده، خرید دستگاه بای پپ دارید یا خیر؟ اگر بتونید به ما کمک کنید ممنون میشیم چون واقعا دیگه اصلا به کار ما نمیاد.ممنونم

    26 فروردین 1403 در 10:45 ب.ظ
    • ماهک مدیکال پاسخ

      درود بر شما، بله داریم. لطفا با شماره تماس های پشتیبانی ماهک مدیکال تماس بگیرید.

      29 فروردین 1403 در 10:51 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

has been added to your cart.
پرداخت